Beantwoord

NOS app en Experia Box

  • 17 November 2019
  • 2 reacties
  • 228 keer bekeken

Hallo,

Het lijkt erop dat de nos app niet meer werkt met de experiabox.

Via 4G werkt het prima.

Meer mensen klachten?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 November 2019, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Dirk101112, welkom terug! Ik zie in de recensies in de Google Play store inderdaad dat er problemen geweest zouden zijn met verschillende internetproviders. Ik weet niet of wij daar ook tussen zaten, maar ben wel benieuwd of het inmiddels weer werkt.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het allemaal opgelost is. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?