Beantwoord

NPO 2 Doc in het zenderaanbod

  • 12 January 2019
  • 3 reacties
  • 1530 keer bekeken

Hallo, NPO 2 doc is niet verkrijgbaar in jullie zender aanbod. Dit is gewoon een onderdeel van de publieke zenders waar wij (arme consumenten) allen belasting voor betalen. Ook kan ik 2 doc gewoon bekijken via de NPO App op mijn mobiel dus waarom zit deze zender niet meer in jullie pakket? Graag NPO 2 doc terug in het zender pakket?

grt Cor
icon

Beste antwoord door Dennis-L 12 January 2019, 23:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
NPO2 Doc is zelff geen TV zender en kan dus ook niet worden toegevoegd aan het zenderaanbod,
De documentaires van NPO2 Doc worden overigens op NPO2 uitgezonden.

@moderators dit topic kan verplaatst worden naar TV 🙂
NPO heeft geen kanaal onder de naam "NPO 2 Doc". Ook niet in npostart zie ik die niet.

Onderstaande aanvullende zenders van de NPO zijn via het pluspakket te krijgen. Deze moet KPN extra inkopen (en dus voor betalen) en daarom staan ze in het pluspakket, zodat KPN iets terugziet van de inkoop). Eerst was NPO 1 extra in basis, maar dat is sinds 25 december bij geen enkele provider meer het geval.

NPO biedt deze kanalen via npostart gratis aan. Aan TV providers biedt de NPO die dus niet gratis aan waardoor die providers ze in de aanvullende pakketten plaatsen. Ook bij Ziggo Kabel.

Alle lineaire themakanalen van de NPO. Alles wat daarop is te zien is en wordt ook uitgezonden via NPO 1, NPO 2 en NPO 3. (afgezien van NPO Politiek)

Basispakket
NPO Nieuws: 43
NPO Zappelin extra: 58

Pluspakket:
NPO 1 extra: 76
NPO 2 extra: 88
NPO Politiek: 81
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Cor, welkom hier. Zoals de heren hierboven ook al aangeven is NPO 2Doc geen tv-zender dus wordt het wat lastig om die zender toe te voegen.

2Doc op NPO 2

Op maandag, dinsdag, woensdag en donderdagavond worden documentaires uitgezonden op NPO 2 onder de naam 2Doc: inspirerende verhalen in het hier en nu die de kijker als het ware 'meebeleeft'. Op 2Doc.nl kun je de onlangs uitgezonden documentaires terugkijken.