Beantwoord

NPO extra

  • 8 January 2019
  • 5 reacties
  • 1574 keer bekeken

Tot 31 december 2018 had ik overdag NPO Zappelin en savonds KPN extra,maar nu is op kanaal 58 alleen nog maar 24uur p/d NPO Zappelin. Hoe kan ik weer KPN extra kijken?
icon

Beste antwoord door PeterG 10 January 2019, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Desire, goede vraag! Je kunt op de website van de NPO zien waar je moet zijn. Kanaal 76 dus 🙂.
Bedankt voor je reactie. Maar ik het het basis pakket en daar heb ik geen .NPO extra,die zat tot eind 2018 op kanaal 58,daar zit nu NPO Zappelin en deze gaat na 20.00uur niet meer naar NPO extra. Of is nu KPN extra alleen te zien als ik het pluspakket zou nemen? Dat ben ik dus niet van plan,het was wel even netjes van KPN geweest om klanten hiervan op de hoogte te brengen middels een brief of mail.
Het is een wijziging van de NPO, niet van KPN en de andere providers.
NPO is en was zich terdege bewust dat door deze wijziging NPO 1 extra bij álle providers in het aanvullende pakket terecht zou komen.

Wil je, gratis, naar NPO 1 extra kijken dan kan dat via NPOSTART.NL . Daar vind je álle NPO tv- en radiokanalen. Met een Chromecast kun je NPOSTART naar een TV streamen. Om op je TV te kijken.

Het is overigens sinds 25 december deze situatie.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/npo-wijzigt-de-extra-kanalen-463281

Heb je een mobiel abonnement van KPN? Meld je dan aan voor KPN Compleet. Dan heb je het pluspakket gratis.
Oké,nu is het duidelijk. Bedankt voor je reactie!👍
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je aanvulling, Peter! Fijn dat het nu duidelijk is 🙂