Beantwoord

NPO-politiek (81) is ineens weg!

  • 29 April 2021
  • 17 reacties
  • 408 keer bekeken

Als nieuwe klant KPN kon ik ± de eerste maand kanaal 81 ontvangen! Daarna plotsklaps niet meer?

Hoe ga je met nieuwe klanten om KPN? 

Waarom zo onbeschoft naar de klanten toe? Ik dacht n.l dat ik kanaal 81 om vreemde redenen kwijt was geraakt! Uren bezig geweest om de zenders met kanaal 81 opnieuw te zoeken! 

Eerst via de Basic zenderlijst ontdekt dat dat er niet meer was.

Bedankt KPN voor het weghalen van kanaal 81!

icon

Beste antwoord door obelisk 30 April 2021, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Hans 2 

NPO Politiek zit ook niet in het Basispakket, deze zender zit normaal in het Pluspakket. KPN heeft die zender tijdelijk in het Basispakket gedaan i.v.m. de corona epidemie. Wil je het alsnog volgen dan kun je het Pluspakket nemen. Heb je een Husselabonnement? Dan kost het € 6,99 p.m. Standaardabonnement: € 9,99 p.m.

Gaan we weer … er is ook een zoekfunctie daar boven in die grote groene balk ...

Beste Dennis Schreve,

Bedankt voor jouw reactie! Ik ben van Ziggo naar KPN overgestapt en had dus NPO Politiek standaard in mijn Ziggo pakket!

Dat dacht ik ook bij KPN te hebben, maar jammer dan , wel extra € 6,99 p.m. betalen om NPO Politiek te kunnen volgen! Dat vind ik voor één kanaal heel veel geld! Kanaal 81 hoort naar mijn mening standaard in het Basispakket te zitten!

Nogmaals bedankt voor je reactie,

Hans 2

Admin edit 30-11-2021:

Per 15 december worden NPO Nieuws en NPO Politiek samengevoegd. Vanaf dat moment zit de zender NPO Politiek en Nieuws in het basispakket op zender 83.

Als ik naar een andere provider stap lees ik eerst wat ik ga krijgen en maak dan de afweging.

Zij het iets omslachtiger is NPO Politiek te volgen via internet en daarnaast kun je op de website van de 2de kamer zelf ook de debatten volgen. Op die laatste site vind je ook nog eens veel meer informatie dan je alleen via NPO Politiek binnen krijgt.

Reputatie 7
Badge +22

Dat dacht ik ook bij KPN te hebben, maar jammer dan , wel extra € 6,99 p.m. betalen om NPO Politiek te kunnen volgen! Dat vind ik voor één kanaal heel veel geld! Nogmaals bedankt voor je reactie,

Hans 2

@Hans 2, die € 6,99 p.m. is niet voor 1 kanaal. Je hebt dan nog meer zenders, hieronder een overzicht: 

Hopelijk weet je zo voldoende?

Beste obelisk en Dennis  Schreve,

De overstap naar KPN gebeurde om redenen van ontevredenheid over de service van Ziggo! Het zenderpakket was geen reden, dus daar heb ik niet naar gekeken. 

Maar bedankt voor de suggesties om het Politieke kanaal op een andere manier te volgen.

 

Dennis, ik vind het Basispakket voor mij voldoende en hoef niet meer zenders te hebben! Dus voor mij is de €6,99 voor het kanaal 81 te veel geld!

Je schrijft wel iedere keer niet in dienst te zijn bij KPN, maar ik heb sterke twijfels! 

 

groetjes ,

Hans 2

 

Heb je een 4k televisie? Dan zit in de Smart-apps ook de NPOstart app. Daarin/mee kun je geheel gratis alle zenders van de npo krijgen!

Als je om wat voor reden dan ook naar een andere provider gaat zou ik sowieso de zenderindeling (pakketindeling) checken.

Reputatie 7
Badge +22

Je schrijft wel iedere keer niet in dienst te zijn bij KPN, maar ik heb sterke twijfels! 

 

groetjes ,

Hans 2

 

@Hans 2 ik ben niet in dienst van KPN, (al zou ik het best willen) maar ik weet veel van KPN qua technieken en interactieve tv. Ik heb zelf bij mij in de omgeving veel klanten geholpen met de pakketten te installeren bij hun thuis. :wink:

Beste Dennis Scgreve,

Wat ik wel gek vind is dat je het hebt over ‘klanten’! Ik zou dan zeggen dat ik mijn buren c.q. de mensen in mijn omgeving geholpen heb.

Dat je ze helpt met het installeren “Petje af hiervoor!”

Maar ik blijf me verbazen dat je nu ook weer erbij schrijft niet in dienst te zijn bij de KPN!

Groetjes,

Hans2

Reputatie 7
Badge +22

@Hans 2 

Wat je ziet bij “vriendelijke groet” dat is een digitale handtekening, dit zet ik er niet bij. Dit gaat automatisch, dit heb ik gedaan omdat ik vaak gezien word als KPN medewerker. Omdat ik veel van de KPN diensten/producten af weet, vandaar dat dit erbij staat.

Beste Dennis Schreve,

Dit is mijn laatste opmerking over dit onderwerp!

Het lijkt wel of je het niet begrijpt wat ik bedoel!? Ik had je intelligenter ingeschat! Je bent zelf verantwoordelijk voor die handtekening en dus ook voor de inhoud! Wie heeft die handtekening opgesteld? Juist, jijzelf! 

Groetjes,

Hans 2 

 

 

 

 

Beste @Hans 2 

NPO Politiek zit ook niet in het Basispakket, deze zender zit normaal in het Pluspakket. KPN heeft die zender tijdelijk in het Basispakket gedaan i.v.m. de corona epidemie. Wil je het alsnog volgen dan kun je het Pluspakket nemen. Heb je een Husselabonnement? Dan kost het € 6,99 p.m. Standaardabonnement: € 9,99 p.m.

Beste @Dennis Schreve 

Via deze thread soliciteer je voor een baan bij KPN. Dat je dat graag wilt, blijkt wel uit de manier zoals je jouw berichten opsteld. Bij KPN lijkt het standaard bij sommige medewerkers dat die inplaats van gehele informatie te geven, deze licht aanpassen door gewoon wat woorden weg te laten en er iets anders komt te staan. 

De Corona empidemie is nog niet afgelopen. Dus zoals jij het nu schrijft kan je aannemen dat het Pluspakket nog  gratis in het pakket zit. Maar dat is niet zo. Het was meer een zeer tijdelijke promotiecampagne. Kort na het begin en nog ver voor de 2e golf is dit gratis weer gestopt. 

Misschien krijg je wel een baan bij KPN aangeboden, ik gun het je van harte, maar onthoud je in dit forum voorlopig van niet complete waarheden. 

Net als bij KPN medewerkers gaat het meestal maar om een klein item, waarvan men dan kan vertellen dat het logisch werd gevonden (of iets dergelijks). 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi allemaal!

Ik lees dat hier wat verwarring ontstaat over wie nou wel of niet een medewerker is van KPN. Ik kan bevestigen dat @Dennis Schreve geen medewerker is van KPN, maar wel een heel fijne aanwinst op het forum! :blush: Hij helpt ons moderators (medewerkers van KPN) met het beantwoorden van topics van de community. Zijn reacties hierboven zijn volgens mij goed bedoeld; uitleg over waar de zender NPO Politiek wel te vinden is. Ook super handig wanneer er meelezers zijn die benieuwd zijn naar hoe ze deze zender wel op hun tv-ontvanger kunnen ontvangen.

Mijn verzoek is dan ook om het hier leuk te houden. Het forum is er voor bedoeld om elkaar (de community) te helpen. Mocht het nodig zijn dat ik of één van mijn collega's inspringt, dan doen we dat uiteraard. :relaxed:

Nog even over NPO Politiek. Wij hebben afspraken met NPO over de doorgifte van de zenders. NPO Politiek was tijdelijk in het basispakket opgenomen op verzoek van NPO, vanwege de verkiezingen en natuurlijk Corona. Sinds kort is de zender weer teruggezet naar het Pluspakket. Wil je de zender dus op de tv-ontvanger ontvangen, dan kun je het Pluspakket aanzetten. Je kunt NPO Politiek overigens ook 24/7 online volgen: NPO Politiek.

Reputatie 7
Badge +22

Hoi allemaal!

Ik lees dat hier wat verwarring ontstaat over wie nou wel of niet een medewerker is van KPN. Ik kan bevestigen dat @Dennis Schreve geen medewerker is van KPN, maar wel een heel fijne aanwinst op het forum! :blush: Hij helpt ons moderators (medewerkers van KPN) met het beantwoorden van topics van de community. Zijn reacties hierboven zijn volgens mij goed bedoeld; uitleg over waar de zender NPO Politiek wel te vinden is. Ook super handig wanneer er meelezers zijn die benieuwd zijn naar hoe ze deze zender wel op hun tv-ontvanger kunnen ontvangen.

Dank je wel @Jose_

Ik snap toch echt niet wat er Spaans of Chinees is aan de ondertekening van @Dennis Schreve , @Hans 2 .

Hier is toch echt niets anders op te interpreteren dan er staat.

Ik ben niet in dienst bij KPN

Hoi allemaal!

Ik lees dat hier wat verwarring ontstaat over wie nou wel of niet een medewerker is van KPN. Ik kan bevestigen dat @Dennis Schreve geen medewerker is van KPN, maar wel een heel fijne aanwinst op het forum! :blush: Hij helpt ons moderators (medewerkers van KPN) met het beantwoorden van topics van de community. Zijn reacties hierboven zijn volgens mij goed bedoeld; uitleg over waar de zender NPO Politiek wel te vinden is. Ook super handig wanneer er meelezers zijn die benieuwd zijn naar hoe ze deze zender wel op hun tv-ontvanger kunnen ontvangen.

Mijn verzoek is dan ook om het hier leuk te houden. Het forum is er voor bedoeld om elkaar (de community) te helpen. Mocht het nodig zijn dat ik of één van mijn collega's inspringt, dan doen we dat uiteraard. :relaxed:

Nog even over NPO Politiek. Wij hebben afspraken met NPO over de doorgifte van de zenders. NPO Politiek was tijdelijk in het basispakket opgenomen op verzoek van NPO, vanwege de verkiezingen en natuurlijk Corona. Sinds kort is de zender weer teruggezet naar het Pluspakket. Wil je de zender dus op de tv-ontvanger ontvangen, dan kun je het Pluspakket aanzetten. Je kunt NPO Politiek overigens ook 24/7 online volgen: NPO Politiek.

Netjes beschreven @Jose_ 

Maar zoals jij het beschrijft leunt KPN wel heel erg op de hulp van klanten, zoals vandaag een andere klant schreef. Maar wij willen het graag leuk houden. Dit betekent dat klanten die elkaar helpen wel van informatie moeten worden voorzien. Ik heb voor dit bericht nog nergens gelezen dat NPO Politiek tijdelijk is toegevoegd aan het basis pakket en er ook zonder enige informatie van KPN weer uit is verdwenen. Zelfs niet op de normaliter goed van data voorziene website breedbandweetjes van Peter en ook niet op  de website TotaalTV.

Kan KPN niet proberen het leuk te houden om klant te zijn. Ik ben niet de enige die het niet wist, want zelfs @Dennis Schreve die over het algemeen goed is geinformeerd heeft hier in deze draad nog niets over vermeld. Ik heb in dit forum gezien dat deze dwarrel politiek met deze zender van KPN voor veel onvrede heeft gezorgd, helemaal niet leuk om zo vaak te lezen dat klanten zich niet eerlijk behandeld voelen, zonder 1 reactie van KPN. 

Dank je @CorL . Het is overigens Breedbeeldweetjes….

Dat NPO Politiek van 1 december 2020 tot (uiteindelijk) 5 april j.l. in het basispakket is geweest vind ik op mijn site terug op de pagina Zenderindeling KPN, XS4All. Redelijk bovenaan.

Dit soort acties zijn voor mij lastig te  monitoren aangezien ik zelf ook het pluspakket heb.