Beantwoord

NPO start plus

  • 1 February 2019
  • 18 reacties
  • 15647 keer bekeken

Ik betaal voor NPO start plus. Kan deze op mijn computer zien, welke zender op mijn TV????
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 November 2022, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Nog niet. Of dit moet als app op TV worden aangeboden.
https://service.npo.nl/onderwerp/npo-start-plus#npo-start-op-het-televisiescherm
ik zoek naar npostartplus
Reputatie 7
Badge +28
Dat vind je hier:

https://www.npostart.nl/aanmelden

Best jammer dat hierin weinig vrijheid is. KPN kan toch onderhandelen met NPO? 

Zodat je het op de TV kan zien en bedienen met de kpn afstandsbediening bedoel  je ?

Nu kun je het op je mobiel en tablet bekijken, maar ik zou dit graag gewoon op tv willen kijken

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Joostje! Leuk dat je hier laat weten dat jij ook interesse hebt in de NPO Start plus app via KPN! We krijgen deze wens vaker door en geven dit regelmatig ook intern door. De wens is dus zeker bekend! Voorlopig komt de app in ieder geval nog niet. Wie weet in de toekomst! Mocht dat zo zijn, dan maken we dit natuurlijk van tevoren bekend.

Bij jullie collega’s Ziggo kun je het wel gewoon 

Reputatie 7
Badge +30

Klopt!

Zijn er nog ontwikkelingen om de NPO Start/Plus app toe te voegen binnen de KPN iTV omgeving?
Huidige omslachtige situatie (Netflix en Videoland wel, NPO niet beschikbaar) leidt er toe dat ik van plan ben KPN iTB op te zeggen en alles via apps op smart TV te gaan kijken….

Reputatie 7
Badge +20

Zijn er nog ontwikkelingen om de NPO Start/Plus app toe te voegen binnen de KPN iTV omgeving?
Huidige omslachtige situatie (Netflix en Videoland wel, NPO niet beschikbaar) leidt er toe dat ik van plan ben KPN iTB op te zeggen en alles via apps op smart TV te gaan kijken….

 

Het is een streamingdienst en geen zender, net zoals Netflix.

 

Er staan er meer op het wensenlijstje voor de app's op de KPN tv decoder.

Disney+

NPO start

ViaPlay

HBOMAX

en misschien nog wel enkele.

 

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan de app's op de Smart tv.

 

Reputatie 7
Badge +30

Zijn er nog ontwikkelingen om de NPO Start/Plus app toe te voegen binnen de KPN iTV omgeving?
Huidige omslachtige situatie (Netflix en Videoland wel, NPO niet beschikbaar) leidt er toe dat ik van plan ben KPN iTB op te zeggen en alles via apps op smart TV te gaan kijken….

Geen concrete plannen die we kunnen melden! Zodra dat wel zo is, lees je dit natuurlijk op de verschillende KPN kanalen, @v25.

Is/komt er een optie in het abonnement om KPN ITV uitsluitend via de smart tv app te gebruiken? 
Dus geen kastjes meer?

 

Reputatie 7
Badge +20

@v25 

Het tv beeld via de KPN tv decoder is nog steeds mooier / beter dan de app. 

Het kastje heb je in bruikleen. 

Is/komt er een optie in het abonnement om KPN ITV uitsluitend via de smart tv app te gebruiken? 
Dus geen kastjes meer?

 

Hallo @v25 als je het kastje niet gebruikt en alleen de app, daar wordt het abonnement toch niet goedkoper van, dus daar hoef je het niet voor te laten.

 

Hallo JanD, dat snap ik, is nu de situatie, Ik vraag eigenlijk aan KPN of ze een abonnement (gaan) aanbieden voor alleen de app. Dit als (mogelijk aantrekkelijk) alternatief voor opzeggen iTV en alles via streamingdiensten. 

@v25

Heb je nu een tv waarop de app van KPN TV werkt? Dan kun je die gebruiken en het kastje in de kast zetten. Er zit één ontvanger in het KPN TV abonnement en je kunt maximaal 5 apparaten tegelijk via de app gebruiken. Ontvanger is niet verplicht om te gebruiken.

Een abonnement op KPN TV zonder ontvanger komt er niet. KPN heeft al de goedkoopste tv dienst. Het is maar € 10 (basis) inclusief 1 ontvanger en 5 x app/website.

Ziggo: TV Only: € 20,95. TV bij internet € 12,95,

Zowel bij Ziggo als bij KPN heb je met de aparte ontvanger(s) de meeste opties en mogelijkheden.

En deze zijn er ook. Werken via elke internetprovider. Maar hebben allen iig de beperkingen geen radiokanalen en geen lokale omroepen.

Canaldigitaal, alleen een app = € 14,95 en minder zenders o.a. geen Discovery, Eurosport, TLC, Animal Planet.

NLziet. weliswaar nog goedkoper met €7,95, maar alleen NL zender NPO, RPO, RTL, TALPA en VRT.

*alle vermelde prijzen zijn de tv diensten. Exclusief de evt. noodzakelijke internetverbinding.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi iedereen,

De NPO Start app is nu beschikbaar bij KPN. Hier lees je meer:

Â