De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN
Reputatie 7
Badge +25

Met de KPN Smart TV app kijk je op je Smart TV direct naar je favoriete tv-programma’s zonder dat je een tv-ontvanger nodig hebt. Dat betekent dat je geen kabels meer door de kamer hebt lopen of apparatuur hoeft te plaatsen. Je start simpelweg je televisie, gaat naar de KPN Smart TV app en je kan televisie kijken. We vertellen je er hier alles over.
 

Wat is de KPN Smart TV app?

Met deze app kan je gemakkelijk tv kijken zonder extra apparatuur. Je kunt deze app vergelijken met de iTV app voor je mobiel, met het verschil dat je deze app downloadt en gebruikt op je Smart TV. Je vindt er alle basisfuncties in terug, zoals begin gemist, de tv-gids, terugkijken, je opnames en een overzicht van alle films en series uit je pakket. Ook kan je in het basispakket kijken naar ongeveer 62 zenders. Voor een aantal zenders zijn de rechten exclusief voor de tv-ontvanger. Ook zijn er een aantal regionale zenders beschikbaar. Bekijk hier het volledige zenderoverzicht.

 


Wat kan ik met de KPN Smart TV app?


Kijk vanaf het begin

Begin gemist? Dat is vanaf nu verleden tijd. Start het programma vanaf het begin.

Opnames inplannen en bekijken

Zelf bepalen wanneer je een programma terugkijkt? Plan dan (serie) opnames en kijk deze terug wanneer het jou uitkomt. Hiervoor heb je wel het Opnemen Pakket nodig.

Live TV pauzeren

Net als via de tv-ontvanger en de iTV online app kan je live tv pauzeren. Jij bepaalt vanaf waar en wanneer je verder kijkt (tot 7 dagen terug).

Filter op type programma in de gids

Geen eindeloze lijst met programma's, maar zie alleen de programma's die interessant voor jou zijn.

Zenderaanbod

Het zenderaanbod is gelijk aan de iTV online app.

On Demand

Ook On Demand films en series zijn beschikbaar via de KPN Smart TV app. Je vindt de optie in het menu van de app. 

 

De KPN Smart TV app gebruiken

De KPN Smart TV app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN. De app is beschikbaar in de app store voor Smart TV's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer). Heb je een Philips of Sony TV met Android als besturingssysteem? Dan kun je de app downloaden via de Play Store.
 

Smart TV app

 

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn televisie geschikt is?

De Smart TV app is geschikt voor tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer. Zoek naar ‘KPN iTV’ in de app store van je Smart TV. Als je de app kunt vinden, betekent dit dat jouw tv geschikt is. 
 

Ook is de Smart TV app geschikt voor apparaten met Android TV OS. Dit zijn bijvoorbeeld sommige televisies van Sony en Philips, mediaspelers zoals de Nvidia Shield of de Xiaomi box, en ook de nieuwe Google Chromecast 4 met Google TV. Je kunt eenvoudig controleren of jouw Android TV apparaat geschikt is voor de app door de KPN iTV app te zoeken in de Play Store. Kun je de app niet vinden? Dan is je apparaat helaas niet geschikt voor de app.

 

Waar vind ik de KPN Smart TV app?

Je kan de app downloaden in de appstore van je TV. Zoek naar KPN en download vervolgens de app. Na het starten van de app voer je het abonnementsnummer (14 cijfers) en de pincode (4 cijfers) in. Je kan deze gegevens vinden in MijnKPN onder: Producten > Thuis > Informatie & Instellingen. Daarna kan je lekker televisie kijken.

 

Kan ik de Smart TV app naast de tv-ontvanger gebruiken?

Ja, je kan de Smart TV app naast de tv-ontvanger gebruiken. Als je wil wisselen tussen de Smart TV app en de tv-ontvanger, dan zul je op je tv van “source” moeten veranderen. Dit doe je door met de afstandsbediening van je televisie op de Home-button te drukken en vervolgens ga je naar “Source”. Hier selecteer je de tv-ontvanger. Met de KPN-afstandsbediening druk je op de input-button en selecteer je de tv-ontvanger.

 

Kan ik de KPN Smart TV app installeren op meerdere tv’s?

Je kunt de Smart TV app installeren op meerdere tv’s of Android TV toestellen, maar je kunt slechts op één apparaat tegelijkertijd kijken.

 

Waar vind ik mijn abonnementsnummer of mijn pincode?

Je hebt een abonnementsnummer en een pincode nodig om in te loggen op de KPN Smart TV app op je tv.

 

Het abonnementsnummer (14 cijfers) voor Interactieve TV vind je in MijnKPN onder ‘Thuis’ > ‘Interactieve TV’ > ‘Abonnement’ > ‘Abonnementsnummer’.

 

Als je je pincode bent vergeten, kun je deze resetten wanneer je verbonden bent met je thuisnetwerk. Gebruik hiervoor de Servicetool.

 

Hoe werkt het kinderslot?

De KPN Smart TV app neemt de kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Heb je het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is kinderslot ook actief op de KPN Smart TV app. Je kunt het kinderslot ontgrendelen door op een item met kinderslot te klikken en de pincode in te voeren. Je schakelt hiermee kinderslot uit voor de gehele sessie.

Je kunt kinderslot ook tijdelijk uitschakelen via het Instellingen menu. Dit doe je in Instellingen > Kinderslot. Klik op ‘Tijdelijk uitschakelen’ en voer je pincode in. Als je de Kinderslot instellingen wilt wijzigen, doe je dat op de tv-ontvanger via Menu > Instellingen > Kinderslot.

 

Voor meer informatie over de Smart TV App kun je ook terecht op https://www.kpn.com/smarttv. Heb je daarna nog vragen? Laat ze dan gerust hier onder het topic achter.


Laatste update: 21-12-2021


2084 reacties

Ik ben zeer geinteresseerd in deze app, maar vraag ik mij af of er al informatie beschikbaar is wanneer deze app voor Android TV’s uitkomt.

Reputatie 7

Bij een Android TV kan je met de iTV app eenvoudig casten.

Reputatie 7
Badge +25

Gebruik sinds kort de app op mijn Smart TV, en op zich werkt alles naar verwachting.

Ik heb wel een kleine suggestie, en dat is het toevoegen van een optie in het menu om de app af te sluiten.

Nu moet ik namelijk 2 keer het menu in en uit om de app netjes te kunnen afsluiten.

@ds22: Er is inderdaad geen optie in het menu, maar dat is ook een wens van ons die al op de backlog staat 😉. Nog wel een tip: Je kunt trouwens ook de app afsluiten door de back button op de afstandsbediening wat langer ingedrukt te houden, wat wellicht wat fijner werkt dan een paar keer erop klikken.

 

Ik ben zeer geinteresseerd in deze app, maar vraag ik mij af of er al informatie beschikbaar is wanneer deze app voor Android TV’s uitkomt.

Ik weet niet wanneer de app er voor Android komt. Maar zoals wjb al aangeeft kan je eventueel wel casten naar een Android tv. Qua beeldkwaliteit hetzelfde, alleen heb je dan natuurlijk wel een ander apparaat erbij nodig.

Zojuist met KPN medewerker gechat over wanneer de KPN smart TV app nu eindelijk voor Philips smart TV's beschikbaar zou komen. Tot mijn verbazing zei hij dat de app nog niet VRIJGEGEVEN was voor andere merken dan Samsung.  Aha die app is er dus wel maar KPN wil natuurlijk de inkomstenbron van de mediaboxen niet kwijtraken als op elke smart TV de app gebruikt zou kunnen worden.

Medewerker ontkende ook niet dat de app er voor andere merken al was. Weinig klantvriendelijk lijkt me en zeker een reden om eens naar een andere providers te gaan kijken

 

 en zeker een reden om eens naar een andere providers te gaan kijken

 

Waar je dan wel met een losse ontvanger MOET werken. Behalve bij kabeltelevisie (Ziggo o.a.), daar kan je evt. nog met een module kijken. Maar dan kan je weer niet opnemen. En in oud-UPC gebied kun je dan zelfs alleen lineair, en dus live, kijken en niets anders zonder losse ontvanger.

Kortom, er ís niet echt een alternatief :wink: .

Je kunt ook OTT kijken. Daar is dan bv. wel internet van KPN voor nodig. Maar met een abo op de televisie-app van C.D. kun je dan een 30-tal zenders kijken en terugkijken. Je kunt nu al checken of die op je televisie kan danwel zit. Alleen inloggen en gebruiken alleen met abo daarop.

De app is er alleen nog maar voor Samsung, dus niet voor andere merkEN. Er is ooit wel sprake geweest van LG maar ook op dat gebied is het stil. 

Reputatie 7
Badge +30

Sinds vandaag heb ik met mijn tv alleen zwart beeld.

Kortom de KPN TV app op mijn Samsung UE55RU7400 doet niets.

Op de app van mijn telefoons is er niets aan de hand.en ook Canal Digitaal / Netflix werkt gewoon op mijn tv.

Daarnaast heeft de KPN app ook behoorlijk wat last van ghosting tov kijken via de ontvanger.

Kan dit niet verbetert worden? 

Ps: verbinding is bekabeld 500Mbit Glasvezel.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

@Teveve welkom! Ik ben net als huistijger benieuwd of je nog een switch, router of DVS o.i.d .ertussen hebt zitten. Ik heb je bericht naar het lopende topic over de smarttv app verplaatst, en zoals je ziet zijn er op dit moment nog geen andere klachten. 

 

 

Reputatie 7
Badge +25

Zojuist met KPN medewerker gechat over wanneer de KPN smart TV app nu eindelijk voor Philips smart TV's beschikbaar zou komen. Tot mijn verbazing zei hij dat de app nog niet VRIJGEGEVEN was voor andere merken dan Samsung.  Aha die app is er dus wel maar KPN wil natuurlijk de inkomstenbron van de mediaboxen niet kwijtraken als op elke smart TV de app gebruikt zou kunnen worden.

Medewerker ontkende ook niet dat de app er voor andere merken al was. Weinig klantvriendelijk lijkt me en zeker een reden om eens naar een andere providers te gaan kijken

 

@cjda:ten eerste klopt het dat er een app voor een ander merk is. Dat is geen groot geheim, alleen is die nog niet helemaal klaar. Het merk is overigens LG zoals al vele malen genoemd in dit topic. Zodra zo'n app klaar is moet LG de app toelaten op het platform. Voor andere merken is ‘ie er gewoonweg nog niet. Vervolgens trek je overigens meerdere verkeerde conclusies… 

Reputatie 7

Daarbij komt dat voor elke Android TV (smart TV's van Sony en Philips) eenvoudig de iTV app op tablet of telefoon gebruikt kan worden om daarmee de uitzending te casten.

Dit levert precies dezelfde beeldkwaliteit als de smart-TV app op Samsung en binnenkort dus LG televisies.

Reputatie 2

Daarbij komt dat voor elke Android TV (smart TV's van Sony en Philips) eenvoudig de iTV app op tablet of telefoon gebruikt kan worden om daarmee de uitzending te casten.

Dit levert precies dezelfde beeldkwaliteit als de smart-TV app op Samsung en binnenkort dus LG televisies.

Een mooie app heeft natuurlijk wel wat voordelen boven de ingebouwde cast functionaliteit. Probeer maar eens van kanaal te wisselen als je cast. En als je wat langer kijkt dan wil je telefoon wel eens de controle verliezen waardoor je niet kunt pauzeren.

Maar het is wel een stuk luxe, en ik snap dat merken zonder cast functionaliteit voorgaan. Toch zou ik een Android tv app wel echt waarderen.

Reputatie 7

Probeer maar eens van kanaal te wisselen als je cast.

Dat is toch geen enkel probleem of wel?

Ik ervaar daar in ieder geval geen problemen mee.

 

En als je wat langer kijkt dan wil je telefoon wel eens de controle verliezen waardoor je niet kunt pauzeren.

Dat heb ik nog nooit hoeven ervaren.

 

Maar het is wel een stuk luxe, en ik snap dat merken zonder cast functionaliteit voorgaan. Toch zou ik een Android tv app wel echt waarderen.

Dat is dus de spijker op z'n kop, eerst de andere grote TV OSen en hopelijk daarna ook een app voor Android TV.

Daarbij komt dat voor elke Android TV (smart TV's van Sony en Philips) eenvoudig de iTV app op tablet of telefoon gebruikt kan worden om daarmee de uitzending te casten.

Dit levert precies dezelfde beeldkwaliteit als de smart-TV app op Samsung en binnenkort dus LG televisies.


Klopt dat heb ik ook gedaan met mijn philips tv maar om nou te zeggen dat dit handig is. Veel van de functionaliteit van de standaard afstandbediening of kpn ab heb je niet met casten. je blijft met 2 ab’s (telefoon/tablet en ab) werken. Wat ik en velen met mij willen is 1 ab en geen mediabox. Gewoon wat je vroeger ook had met de ouderwetse beeldbuistv

Daarbij komt dat voor elke Android TV (smart TV's van Sony en Philips) eenvoudig de iTV app op tablet of telefoon gebruikt kan worden om daarmee de uitzending te casten.

Dit levert precies dezelfde beeldkwaliteit als de smart-TV app op Samsung en binnenkort dus LG televisies.


Klopt dat heb ik ook gedaan met mijn philips tv maar om nou te zeggen dat dit handig is. Veel van de functionaliteit van de standaard afstandbediening of kpn ab heb je niet met casten. je blijft met 2 ab’s (telefoon/tablet en ab) werken. Wat ik en velen met mij willen is 1 ab en geen mediabox. Gewoon wat je vroeger ook had met de ouderwetse beeldbuistv

Zot eigenlijk dat er continu van het onderwerp afgeweken wordt. Er wordt met veel bombarie iets aangekondigd wat functioneel veel mensen goed in de oren klinkt en prompt hebben we het weer over chromecast/airplay etc. Leuk als er mensen meedenken in oplossingen die ook mogelijk zijn maar hierboven staat exact waar het om gaat. Hele horden mensen kennen inmiddels apps (illegaal/legaal) die wel werken.

Zojuist met KPN medewerker gechat over wanneer de KPN smart TV app nu eindelijk voor Philips smart TV's beschikbaar zou komen. Tot mijn verbazing zei hij dat de app nog niet VRIJGEGEVEN was voor andere merken dan Samsung.  Aha die app is er dus wel maar KPN wil natuurlijk de inkomstenbron van de mediaboxen niet kwijtraken als op elke smart TV de app gebruikt zou kunnen worden.

Medewerker ontkende ook niet dat de app er voor andere merken al was. Weinig klantvriendelijk lijkt me en zeker een reden om eens naar een andere providers te gaan kijken

 

@cjda:ten eerste klopt het dat er een app voor een ander merk is. Dat is geen groot geheim, alleen is die nog niet helemaal klaar. Het merk is overigens LG zoals al vele malen genoemd in dit topic. Zodra zo'n app klaar is moet LG de app toelaten op het platform. Voor andere merken is ‘ie er gewoonweg nog niet. Vervolgens trek je overigens meerdere verkeerde conclusies… 

Fijn dat die app er nu bijna is is voor LG maar ik vroeg specifiek naar Philips. Na navraag vertelde medewerker mij dat de app voor philips er is maar nog niet vrijgegeven . Misschien kunt u mij en vele anderen met mij die een philips tv hebben blij maken met een indicatie wannneer die app nu eindelijk beschikbaar komt 6 maanden nadat app al voor Samsung beschikbaar was

Reputatie 7

Wat ik en velen met mij willen is 1 ab en geen mediabox.

Ook ik zou dat heel graag willen, maar het gaat waarschijnlijk nog jaren duren alvorens de beeldkwaliteit, de functionaliteit en het bedieningsgemak van de app gelijkwaardig zijn aan die van de TV ontvanger. Zolang dat niet het geval heb ik geen behoefte aan zo'n app.

Vergelijk voor de grap eens de beeldkwaliteit van een uitzending gecast naar een Chromecast 2 of 3 met de beeldkwaliteit via een TV ontvanger. Dat verschil is significant en al helemaal als je het met een HD-"Glas" zender vergelijkt.

 

Zot eigenlijk dat er continu van het onderwerp afgeweken wordt. Er wordt met veel bombarie iets aangekondigd wat functioneel veel mensen goed in de oren klinkt en prompt hebben we het weer over chromecast/airplay etc. 

Ik heb het helemaal niet over Chromecast of Airplay hoor, ik heb het over casten naar een Android TV (Sony en Philips). Sony en Philips televisies die op Android draaien hebben die functionaliteit namelijk gewoon ingebouwd zitten.

Reputatie 7

Fijn dat die app er nu bijna is is voor LG maar ik vroeg specifiek naar Philips. Na navraag vertelde medewerker mij dat de app voor philips er is maar nog niet vrijgegeven . Misschien kunt u mij en vele anderen met mij die een philips tv hebben blij maken met een indicatie wannneer die app nu eindelijk beschikbaar komt 6 maanden nadat app al voor Samsung beschikbaar was

Ik ben bang dat @Paul_ je daar geen antwoord op kan geven aangezien er, naar ik weet, helemaal nog niet gewerkt wordt aan een app voor televisies die op Android draaien.

Maar ik laat me graag verrassen door @Paul_.

Zojuist met KPN medewerker gechat over wanneer de KPN smart TV app nu eindelijk voor Philips smart TV's beschikbaar zou komen. Tot mijn verbazing zei hij dat de app nog niet VRIJGEGEVEN was voor andere merken dan Samsung.  Aha die app is er dus wel maar KPN wil natuurlijk de inkomstenbron van de mediaboxen niet kwijtraken als op elke smart TV de app gebruikt zou kunnen worden.

Medewerker ontkende ook niet dat de app er voor andere merken al was. Weinig klantvriendelijk lijkt me en zeker een reden om eens naar een andere providers te gaan kijken

 

@cjda:ten eerste trek klopt het dat er een app voor een ander merk is. Dat is geen groot geheim, alleen is die nog niet helemaal klaar. Het merk is overigens LG zoals al vele malen genoemd in dit topic. Zodra zo'n app klaar is moet LG de app toelaten op het platform. Voor andere merken is ‘ie er gewoonweg nog niet. Vervolgens trek je overigens meerdere verkeerde conclusies… 

Fijn dat die app er nu bijna is is voor LG maar ik vroeg specifiek naar Philips. Na navraag vertelde medewerker mij dat de app voor philips er is maar nog niet vrijgegeven . Misschien kunt u mij en vele anderen met mij die een philips tv hebben blij maken met een indicatie wannneer die app nu eindelijk beschikbaar komt 6 maanden nadat app al voor Samsung beschikbaar was

Mensen, er is een grote wens die velen gehoopt hadden dat deze voor meerdere merken tv’s en hun platformen beschikbaar zou worden. De LG testapp heb ik zowaar nog op mijn TV staan dus en volgens mij laat LG een definitieve app gerust toe op hun platform. Canal Digitaal heeft dit overigens al in orde met hun app. 

wanneer volgt KPN nu, voor andere platformen anders dan Samsung Smarttv’s van 2017 en nieuwer.
 

Reputatie 7

wanneer volgt KPN nu, voor andere platformen anders dan Samsung Smarttv’s van 2017 en nieuwer.

Paul schreef daar het volgende over. 

Interessante formulering vind je ook niet? :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +25

Zojuist met KPN medewerker gechat over wanneer de KPN smart TV app nu eindelijk voor Philips smart TV's beschikbaar zou komen. Tot mijn verbazing zei hij dat de app nog niet VRIJGEGEVEN was voor andere merken dan Samsung.  Aha die app is er dus wel maar KPN wil natuurlijk de inkomstenbron van de mediaboxen niet kwijtraken als op elke smart TV de app gebruikt zou kunnen worden.

Medewerker ontkende ook niet dat de app er voor andere merken al was. Weinig klantvriendelijk lijkt me en zeker een reden om eens naar een andere providers te gaan kijken

 

@cjda:ten eerste klopt het dat er een app voor een ander merk is. Dat is geen groot geheim, alleen is die nog niet helemaal klaar. Het merk is overigens LG zoals al vele malen genoemd in dit topic. Zodra zo'n app klaar is moet LG de app toelaten op het platform. Voor andere merken is ‘ie er gewoonweg nog niet. Vervolgens trek je overigens meerdere verkeerde conclusies… 

Fijn dat die app er nu bijna is is voor LG maar ik vroeg specifiek naar Philips. Na navraag vertelde medewerker mij dat de app voor philips er is maar nog niet vrijgegeven . Misschien kunt u mij en vele anderen met mij die een philips tv hebben blij maken met een indicatie wannneer die app nu eindelijk beschikbaar komt 6 maanden nadat app al voor Samsung beschikbaar was

Er is nog niets bekend over een Philips app. En dat heeft niets met “vrijgeven” te maken overigens.

Reputatie 4
Badge +1

Om nog even terug te vallen op het volgende punt.

Nou gebruik ik sinds kort de Samsung Smart TV app i.c.m. mijn Nvidia Shield TV, en terwijl het inderdaad zo is dat de beeldkwaliteit van de app streams en de cast-streams hetzelfde zijn, vindt ik persoonlijk wel dat de framerate en de synchronisatie van de app streams vele malen beter overkomen dan die van de cast streams (en dat heb ik mijn Nvidia Shield nog wel verbonden via ethernet, versus een 2,4GHz WiFi verbinding voor de Smart TV).

Reputatie 7

Om nog even terug te vallen op het volgende punt.

Nou gebruik ik sinds kort de Samsung Smart TV app i.c.m. mijn Nvidia Shield TV, en terwijl het inderdaad zo is dat de beeldkwaliteit van de app streams en de cast-streams hetzelfde zijn, vindt ik persoonlijk wel dat de framerate en de synchronisatie van de app streams vele malen beter overkomen dan die van de cast streams (en dat heb ik mijn Nvidia Shield nog wel verbonden via ethernet, versus een 2,4GHz WiFi verbinding voor de Smart TV).

Laat je de upscaling naar 4K dan door de Nvidia shield TV uitvoeren of door de Samsung zelf?

Weet dat de telefoon of tablet bij casten geen rol speelt in het ophalen van de TV stream, dat wordt in jouw geval dan door die Nvidia shield TV gedaan. Ik heb alleen de casts rechtstreeks op mijn 4K Sony televisie vergeleken met de TV streams van de TV ontvanger.

Reputatie 4
Badge +1

Om nog even terug te vallen op het volgende punt.

Nou gebruik ik sinds kort de Samsung Smart TV app i.c.m. mijn Nvidia Shield TV, en terwijl het inderdaad zo is dat de beeldkwaliteit van de app streams en de cast-streams hetzelfde zijn, vindt ik persoonlijk wel dat de framerate en de synchronisatie van de app streams vele malen beter overkomen dan die van de cast streams (en dat heb ik mijn Nvidia Shield nog wel verbonden via ethernet, versus een 2,4GHz WiFi verbinding voor de Smart TV).

Laat je de upscaling naar 4K dan door de Nvidia shield TV uitvoeren of door de Samsung zelf?

Weet dat de telefoon of tablet bij casten geen rol speelt in het ophalen van de TV stream, dat wordt in jouw geval dan door die Nvidia shield TV gedaan. Ik heb alleen de casts rechtstreeks op mijn 4K Sony televisie vergeleken met de TV streams van de TV ontvanger.

Er is geen sprake van upscaling naar 4K aangezien de TV in kwestie een 32inch FullHD Samsung 32N5300 Smart TV betreft (prima voor de slaapkamer), dus zowel de app streams als de cast streams worden zonder verdere conversie weergegeven.

Goedendag ik heb een Samsung UE55MU7000LXXN van eind 2017, maar helaas zie ik geen tv app van kpn. Ik heb sinds gister een eigen router geinstalleerd (zonder enige problemen, plug en play bij de nighthawk c2600 R7800) enige probleem is uiteraard de itv verbinding. Ik heb met een draadloze versterker vanuit de meter kast (op modem aangesloten) en naar de woonkamer verbonden en daar mijn eigen router op) dit was in 10min geregeld) nu heb ik nog een aryacadan versterker router maar die aansluiten voor tv gebruik gaf ook nog geen succes. Nu wil ik graag de app op mijn tv. Maar die staat er dus niet in. Wat nu?

mvg,

Reputatie 7

Routers van Netgear zijn niet geschikt voor routed-IPTV van KPN.

Als je dus die Netgear wilt blijven gebruiken dan zal je die achter de Experia Box moeten plaatsen.

Wil je de Experia Box vervangen dan zal je een geschikte router moeten gebruiken.

@wjb Uiteraard heb ik hem via de xperiabox gezet die alleen nof functioneert als modem. Maar goed als nog de vraag waarom ik de kpn tv app niet kan vinden in de app store. Ik heb ook nog ergens een tv kastje liggen waar android op draait, kan ik evt daar de kpn app op zetten?

Of: is het mogelijk de arcadyan te gebuiken ergens voor of na de router? Aangezien die uiteraard wel de iptv functie heeft en ook een router is, router achter router an dus, of mis ik dan mijn eigen router instellingen en opties? 
 

Mvg,,

Nick

Reageer