Beantwoord

omruil huidige 4k ontvangers voor de nieuwe met bluetooth afstandsbedieningen voor bestaande klant met 4k abo

  • 8 October 2019
  • 4 reacties
  • 430 keer bekeken

Graag zou ik horen van KPN wanneer ik als klant met een 4k abbo in aanmerking kom voor de vernieuwde 4k ontvangers met bluetooth afstandsbediening?
Nu komen alleen nieuwe klanten dan wel bestaande klanten die hun abbo upgraden hiervoor in aanmerking. Graag een reactie!
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 October 2019, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Hippy25 , dat heb je goed begrepen, alléén nieuwe klanten krijgen zo'n decoder.
Bestaande klanten behouden hun huidige decoder totdat KPN het nodig acht deze te vervangen of wanneer deze defect raakt.
Goed werkende apparatuur wordt nooit omgeruild.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Hippy! Ik kan me voorstellen dat je de nieuwe ontvanger zou willen hebben. Het klopt wat Jan al aangeeft. Als we nieuwe apparatuur introduceren wordt die in eerste instantie geleverd bij nieuwe klanten. Daarna komt het langzamerhand beschikbaar voor serviceleveringen. Dat zijn de ruilingen die we doen bij defecten en dergelijke. Het is dan ook niet mogelijk om op dit moment jouw ontvanger om te wisselen.
Reputatie 7
Badge +24
En Bluetooth afstandbediening werkt nog niet eens...
Reputatie 7
Badge +21
De huidige witte 4K ontvanger heeft overigens wel Bluetooth hoor, dus als dat de reden is voor ruilen dan zit je verkeerd.