Beantwoord

Omruil VIP1963

• 14 november 2015
  • 5 reacties
  • 402 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Heb vandaag mijn beide Motorolla VIP1963 (laatste met een harde schijf) omgeruild voor twee nieuwe VIP1853, maar hier zit Telfort software op ipv KPN en nu kan ik niet de zenders kijken uit mijn pakket.

Is er ergens een manier om de software hiervan te resetten zodat ik weer KPN software heb, overigens hoef ik mijn klantnummer en pincode niet in te voeren.

Wat kan ik doen, of moet ik terug gaan??

icon

Beste antwoord door roelfsema 14 november 2015, 16:05

Inmiddels gebeld met KPN bleek dat dit kastje nog een test software had, althans volgens de vriendelijke man van de klantenservice.

Na wat aanpassingen ed werkt alles weer.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ik weet niet waar je ze gehaald hebt, maar deze hadden geschoont en gereset moeten zijn! Dit is niet zoals het hoort.

Mss nog even naar de winkel (kan nog net) en deze ruilen. Mss hebben ze wel een Arris of Arcadyan liggen. Die zijn een stuk sneller te bedienen (ook met zappen) dan die 1853.

Lukt 't niet meld je dit dan even?

Reputatie 3
Badge +4
Inmiddels gebeld met KPN bleek dat dit kastje nog een test software had, althans volgens de vriendelijke man van de klantenservice.

Na wat aanpassingen ed werkt alles weer.

Reputatie 7
Badge +24
; wat super vreemd, dat had inderdaad niet zo gemoeten. Ik ben blij om te lezen dat het inmiddels wel gelukt is om het werkend te krijgen. Mijn excuses voor het ongemak hiervan! 

Reputatie 3
Badge +4
Ach dit kan eens voorkomen, belangrijkste is dat alles goed opgelost is.
Reputatie 7
Badge +24
; het blijft mensenwerk inderdaad 😉. Als er in de toekomst iets is, je weet ons te vinden! 

Reageer