Beantwoord

omruilafspraak ITV motorola kastjes naar ITV kastjes met netflix functie

• 24 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

vraag aan een KPN medewerker
tijdens mijn verzoek om de omruilafspraak te regelen van mijn motorola ITV kastjes , loopt er iets vast vlak voor bevestigen van de locatie en krijg ik een fout melding.
na meedere pogingen verspreidt over de dag heb ik zelf een mederwerker aan de lijn gehad die het ook niet lukte, haar advies probeer het morgen opnieuw.
ik krijg ik elke keer een fout melding tot een 1/2 uur geleden toen was de melding u heeft een nog openstaande niet afgerond verzoek, kijk naar de instructie in u mailbericht of sms.
maar ik heb helemaal geen bericht gehad.
hierna nog is geprobeert om de omruil actie te openen maar loopt weer tegen de term er is een fout opgetreden probeer het later nog een keer

help
icon

Beste antwoord door ongeduldig 27 augustus 2018, 14:52

dank voor je reactie

zaterdag kreeg ik een sms bericht dat mijn bestelling klaar lag bij Post.nl
blijkbaar was zonder dat ik het wist en enige bevestiging had gehad er toch iets goed gegaan.

inmiddels werkt alles en ben ik tevreden

wat mij betreft is dit onderwerp gesloten 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Ongeduldig. Als ik je verhaal zo lees lijkt het me dat er wellicht iets van een storing op de website is geweest. Ik zou daar ook wat .. ongeduldig.. van worden. Is het inmiddels wel gelukt om de ontvangers om te wisselen? Ik kijk vanzelfsprekend graag met je mee, als dat nodig is. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
dank voor je reactie

zaterdag kreeg ik een sms bericht dat mijn bestelling klaar lag bij Post.nl
blijkbaar was zonder dat ik het wist en enige bevestiging had gehad er toch iets goed gegaan.

inmiddels werkt alles en ben ik tevreden

wat mij betreft is dit onderwerp gesloten 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Uitstekend! Fijn om te horen dat het toch nog goed is gekomen. Mijn excuses voor de verwarring die er aan vooraf ging.

Reageer