Beantwoord

Omruilen Experiabox V7 voor recentere versie

  • 2 December 2020
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Hallo, kan ik mijn “oude Experia Box V7” omruilen voor een recentere versie? En werken de “oude” VIP1853 tv-boxen daar dan nog mee?

Veel dank alvast

icon

Beste antwoord door Nick83 2 December 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die Motorola's kunt u hier omruilen: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

Doe dat eerst maar eens. Die V7 kan ook omgeruild worden. Daarvoor kunt u even wachten op een KPN medewerker, die reageert hier binnen een paar dagen ook in dit topic.

Vul al vast uw profiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Als u het geduld niet op kunt brengen, dan kunt u ook bellen: 0800 0402.

Badge +19

.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Maurits6, welkom op ons forum!

De Experia Box V7 mag inderdaad vervangen worden. Dit heb ik gelijk voor je in orde gemaakt. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie over deze swap. De oude Motorola tv-ontvangers mogen ook vervangen worden. Dit kan je zelf doen via de link die @Nick83 stuurde.

Hallo, ik heb geprobeerd om mijn oude experiabox V7 af te koppelen en om te ruilen. Dat is helaas niet gelukt omdat deze teveel ingebouwd is en er iemand met meer verstand van aansluitingen bij moet komen. Weet iemand hoe ik bijvoorbeeld met een kundige KPN monteur in contact kan komen? Dank alvast en wens iedereen een gezond 2021 met hopelijk weer veel meer vrijheden. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Misschien kunt u een een foto plaatsen? 

Reputatie 7
Badge +17

Het heeft nu ook geen zin meer om nog het modem los te koppelen om deze om te ruilen; het nieuwe modem is inmiddels retourafzender gegaan omdat deze niet is opgehaald. Pakketten blijven namelijk maximaal twee weken liggen op een servicepunt.

Als je graag professioneel hulp wilt van een KPN monteur, dan kan je online een servicemonteur aanvragen. Deze monteur kost € 60,00 voor de eerste 45 minuten. Vaak hebben onze monteurs wel een nieuw modem bij zich. Anders zullen we toch los een nieuw modem aanvragen. De monteur kan deze niet voor je ophalen bij een servicepunt om deze vervolgens om te installeren. Wellicht is het dan handiger om iemand in jouw omgeving te vragen om jou hierbij te helpen.