Beantwoord

Omruilen Motorola 1960

• 6 september 2012
  • 12 reacties
  • 11273 keer bekeken

Reputatie 2
Ook ik maak, met veel plezier, gebruik van ITV van KPN.

Echter ook mijn tuner, de Motorola 1960, word steeds langzamer en de fan schakelt schakelt 's nachts niet meer uit.

Hoe kan ik in aanmerking komen om deze tuner om te ruilen.

De primafoon verwijst mij naar een 0800 nummer maar bij het keuze menu krijg ik geen mogelijkheid om daarvoor te kiezen.

icon

Beste antwoord door Joran 6 september 2012, 14:56

Beste JeroenSmit,

Kun je mij in een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Graag met vermelding of je gebruik maakt van de opnamefunctionaliteit op de harde schijf of in het netwerk. Ik ga zorgen dat je een vervangende tuner krijgt.

Alternatief is om 0800 - 0402 te bellen en optie 1 te kiezen om bij de technische helpdesk uit te komen. Telefonisch is het ook mogelijk om te tuner te ruilen.

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste JeroenSmit,

Kun je mij in een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Graag met vermelding of je gebruik maakt van de opnamefunctionaliteit op de harde schijf of in het netwerk. Ik ga zorgen dat je een vervangende tuner krijgt.

Alternatief is om 0800 - 0402 te bellen en optie 1 te kiezen om bij de technische helpdesk uit te komen. Telefonisch is het ook mogelijk om te tuner te ruilen.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 2
Dankzij de snelle hulp van Joran had ik binnen twee dagen mijn nieuwe tuner. Mijn complimenten!

Nu nog installeren en hopen dat het goed goed gaat.

Ook ik heb vergelijkbare problemen met de Motorola 1960 hoe kan ik hem omruilen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sveny, 

We kunnen jouw VIP 1960 ontvanger voor je omruilen. Denk goed om het volgende: De 1960 neemt op via de harde schijf. Als ik jou een nieuw type ontvanger stuur, is dit niet meer mogelijk. Je dient dan het opnemenpakket in te schakelen. 

Lees hier meer informatie over het opnemenpakket: http://www.kpn.com/prive/pakketten/opnemen-pakket.htm

Mocht je dit willen doorzetten, dan horen we dit graag van je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

beste Burhan,

Dat moet geen probleem zijn want ik heb het opnemen pakket al in mijn abonnement zitten.

Dus kun je mij aangeven hoe ik te werk moet gaan om aan een nieuwe ontvanger te komen

mvg Sven

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sveny, 

Je mag mij in een privébericht jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen. Dan handel ik het verder voor je af. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Met behulp en snelle service van Buchan, vrijdag een nieuwe ontvanger opgestuurd gekregen en alles werkt naar behoren. Thanx Buhran
Beste Buhran,

Ik was op zoek naar het telefoonnummer van de klantenservice, maar mijn oog viel op dit forum.

Al snel vond ik het probleem waarmee wij ook te kampen hebben.

Ik heb sinds 2008 interactieve tv en heb destijds de tuner met harde schijf toegstuurd gekregen.

Ik herken de symptonen van de andere klanten. De ontvanger reageert heel traag en maakt een hard zoemend geluid van de ventilator.

Is het mogelijk om ook onze tuner te vervangen?

Ik hoor graag.

Met vriendelijke groet,

M. Vuijk

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marcel,

Dat is zeker mogelijk. Ik hoor graag van je in een privébericht. Graag ontvang ik jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiele telefoonnummer.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Goedemiddag,
Doordat mijn Motorola 1960 uit 1998 steeds vaker hapert, traag reageert en/of geen beeld meer ontvangt ben ik op het forum gaan rondstruinen en ik blijk niet de enige te zijn! Hopelijk kunnen jullie mijn Motorola ook omruilen?

Alvast hartelijk bedankt!

LoesZ
Onze interactieve tv ontvanger bromt er op los. Dus er is een mogelijkheid om hem om te ruilen. Ik zeg graag zelfs zeg maar wat ik moet doen
Mijn digitale tv ontvanger bromt er ook op los. Er is dus een mogelijkheid tot omruilen. Heel graag. Zeg maar wat ik moet doen

Reageer