Beantwoord

Omruilen Motorola iTV box i.v.m. Netflix zonder reset modem

• 20 september 2018
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Beste,

Wij zouden graag Netflix via iTV kijken. We beschikken nog over een verouderde Motorola iTV box die dit niet ondersteunt. Ik zou een omwissel afspraak maken via de handige webtool op de Kpn website, maar die wil eerst zelf de apparatuur checken. Op zich geen probleem, heel handig, ware het niet dat daarvoor mijn aangepaste modem instellingen gereset moeten worden. Kan ik ook handmatig, via dit forum misschien, een omwissel afspraak maken?

Groet,

Harm
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 september 2018, 09:49

Ik heb inmiddels contact gehad met HarmVeer via een privébericht. Zodra hij tijd heeft en thuis is, gaan we de ontvanger omruilen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Wat voor een aangepaste modeminstellingen heb je dan, of gebruik je geen Experia Box?
Enkel een aantal port forwarding regels, maar aangezien de experiabox geen optie biedt om een back up van instellingen te maken reset ik liever niet als het ook via deze weg geregeld kan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen HarmVeer, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je het via de online tool doet, dan gaat de servicetool géén reset van je Experia Box uitvoeren. Heel misschien een herstart, maar dat heeft geen invloed op jouw instellingen. Mocht je dat toch niet willen, dan is dat geen probleem hoor. Ik kan dan voor je kijken of ik de ontvanger kan omruilen. Wil je in dat geval even op mijn privébericht willen reageren?
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb inmiddels contact gehad met HarmVeer via een privébericht. Zodra hij tijd heeft en thuis is, gaan we de ontvanger omruilen 🙂

Reageer