Ik heb maar 1 TV en daarom gebruikte ik maar 1 van de 2 Motorola 1853 TV-ontvangers. Een paar maanden geleden heb ik die ene vervangen door een Arcadyan.
Nu wil ik toch een tweede TV aansluiten maar het tweede Motorola kastje werkt niet. Alles geprobeerd, aan, uit, via Scart, terug naar fabrieksinstellingen etc maar de Motorola hangt direct aan fout F14, geen contact met de Experia.
Naar de omruilpagina dan maar. Maar wat ik daar ook probeer, oude ontvanger, nieuwe ontvanger, geen enkele ontvanger, de omruilpagina blijft beweren dat er een Arcadyan aan hangt en dat er dus niet geruild kan worden.
Bellen dan maar. Na ANDERHALF uur met verschillende mensen gesproken te hebben ontdekken ze de ‘fout’: er is maar 1 TV ontvanger aangemeld. Dat zal best, ik weet ook niet hoe de administratie van KPN werkt, maar ik betaal voor 2 TV-ontvangers en daar stuurt KPN mij keurig elke maand een rekening voor dus hoe kan ik die oude ruilen zodat ik ook volgens mijn abonnement op 2 TV’s kan kijken.
Simpel advies: even die oude Motorola aanmelden. Even simpel: dat lukt niet want de Motorola en de Experia kunnen niet communiceren. Nog simpeler conclusie: nou dan is het niet mogelijk die TV ontvanger om te ruilen. Hele domme (want KPN-) klant stelt voor om dan dat modem naar een KPN belwinkel te brengen en in te leveren, zich daar te legitimeren en dan stuurt de KPN dat nieuwe modem op. Maar werd mij verzekerd, dat gaat op die manier niet lukken want dat mogen die winkels niet doen.
WTF!!?? Het enige wat ik wil is een door KPN aan mij verhuurd oud, niet werkend modem omruilen voor een nieuwer, wel werkend exemplaar.
Helaas lijkt dit op het oog zo simpele verzoek bij de KPN voor schier onmogelijk op te lossen problemen te zorgen. De laatste medewerker ging nu PROBEREN of hij via een omweg, misschien langs klachtenservice en nog wat routes dat omruilen kon regelen. Ik wens hem uiteraard veel succes maar heb er gezien de Kafka structuur van KPN-service weinig vertrouwen meer in.
Zou het helpen als ik bij de volgende KPN factuur helaas hun bankrekeningnummer niet kan vinden in mijn administratie en dat het geen onwil van mij is en het bankrekeningnummer inderdaad ook op de factuur staat maar het volgens mijn computer echt niet mogelijk is de factuur te betalen tot ik dat bankrekeningnummer in mijn eigen administratie heb terug gevonden?
Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.
Beste antwoord door Kafka2020
Bekijk origineel