Beantwoord

Omruilen ontvanger digitale televisie

  • 15 November 2019
  • 14 reacties
  • 1054 keer bekeken

Ik kreeg op de tv een melding dat ik m'n ontvanger moet omruilen. Op de website KPN.com/omruilen moet ik dan de laatste 3 cijfers van mijn bankrekeningnummer invullen. Vervolgens wordt dit niet herkend. 

Is er een andere manier?

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 November 2019, 11:30

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ikgeetgans 

Je kunt dit alleen online omruilen als je thuis op je eigen KPNnetwerk zit.

Lukt het dan ook niet?
Bel dan even met 0800 0402
Of via de LiveChat functie

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ikgeetgans, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om je apparatuur om te ruilen, terwijl we dat wel aangeven. Kan je vertellen of je op dat moment thuis en verbonden met je KPN netwerk was? Dat is namelijk wel nodig, zo kunnen wij controleren om welk apparatuur het gaat en de ruiling in gang zetten

Mocht het niet lukken via de link, dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger? 

Ik hoor graag van je :) 

Dag Susan,

Dank voor je reactie. Ik was verbonden met mijn eigen wifi signaal thuis op mijn mobiele telefoon. Het gaat om een VIP1903

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Dag Susan,

Dank voor je reactie. Ik was verbonden met mijn eigen wifi signaal thuis op mijn mobiele telefoon. Het gaat om een VIP1903 met serienummer 1815439581

 

Alvast bedankt.

Je kan beter op de link van Susan klikken en daar alles invullen.

Je gegevens op het forum zetten kan je beter niet doen.

Serie nummer is voor Susan niet voldoende denk ik.

Groetjes,

Joop

 

Niet bij stilgestaan Joop. Thanks. Profiel was verder al ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Ikgeetgans, ik heb je gegevens gebruikt om beide ontvangers om te ruilen! Als het goed is, heb je hier nu ook een berichtje van gehad.

Morgen na 14.30 kan je jouw huidige ontvangers omruilen voor de twee nieuwe bij de BLZ in Woudenberg. De oude ontvangers stop je in een doos, samen met de stroomadapters (afstandsbediening hoeft niet!). Op de doos graag het retour adres (KPN, antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn) en ordernummer (3760177) schrijven. Vergeet hierbij niet je legitimatiebewijs!

Ze blijven hier maximaal een week liggen, dus je hoeft ze niet per se morgen te halen :wink:

Laat je even weten wanneer je ze gehaald hebt en of het gelukt is om ze te installeren?

Dag Susan,

Ik heb een bericht ontvangen inderdaad.

Thanks voor de service. Ik haal ze van de week op.

Reputatie 7
Badge +21

@Ikgeetgans, helemaal goed! Veel plezier ermee, en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden ;)

Dag Susan,

Klopt het dat er geen afstandsbediening bij geleverd wordt? Kan dat alsnog geregeld worden aangezien die van ons echt hun beste tijd wel gehad hebben…

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi, ik ben Susan vandaag heel even. :sweat_smile:

Zeker kan dat. Ik heb een nieuwe voor je besteld, bij deze onderweg. 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi, ik ben Susan vandaag heel even. :sweat_smile:

Zeker kan dat. Ik heb een nieuwe voor je besteld, bij deze onderweg. 

😂 Hoi Susan! 🤣

Reputatie 7
Badge +24

Hoi, ik ben Susan vandaag heel even. :sweat_smile:

Zeker kan dat. Ik heb een nieuwe voor je besteld, bij deze onderweg. 

😂 Hoi Susan! 🤣

Hoi! :raising_hand_tone2:

Hoi, ik ben Susan vandaag heel even. :sweat_smile:

Zeker kan dat. Ik heb een nieuwe voor je besteld, bij deze onderweg. 

Dag Susan euh Alex 😉

Thanks voor de snelle actie. Kunnen we weer even vooruit 👍

Reputatie 7
Badge +24

Doen we graag. :wink:

Reageer