omruilen ontvanger: KPN onbetrouwbaar

• 4 juni 2014
  • 1 reactie
  • 1867 keer bekeken

echt om pissig over te worden.

eerst derde week mei een afspraak om de ontvanger om te ruilen, maar al wie er kwam tussen de afgesproken tijdstippen: geen koerier met nieuwe ontvanger.. Dus boos gebeld met callcenter, waar ik na drie keer uitleggen van de klacht en drie keer m'n gegevens doorgeven NOG fout werd aangesproken. maar natuurlijk duizendmaal excuus en een nieuwe afspraak kon gemaakt worden.

vanavond had er iemand meoten komen maar ja.........jullie raden het al............er kwam NIEMAND tussen de afgesproken tidjstippen.

ik verwacht toch dat een bedrijf waar je elke maand fiks wat geld heen pompt (en de afspraak over opt ijd betalen altijd keurig nakomt) dan ook HAAR afspraken nakomt. helaas zit dat er niet in.

en nu? nog een keer een avond thuis mogen zitten wachten?!?

ik ben er helemaal klaar mee. nu orienteren op andere tv-aanbieder. van KPN moet je het duidelijk niet hebben.

voor diegenen die nog wachten op de omruil-actie: sterkte

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Beste essie1501,

Erg vervelend om te lezen dat het omruilen van een tv-ontvanger zo moeizaam gaat. Er waren de afgelopen dagen problemen met onze logistieke afdeling. Alle vertraagde orders worden alsnog bezorgd. Je zal een sms'je ontvangen van onze logistieke partner met daarin een tijd. Mocht je vandaag niets horen, dan wil ik je graag verder helpen. Zou je in dat geval mij een priv├ębericht kunnen sturen met daarin je postcode, huisnummer en de naam van de contractant? 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reageer