Beantwoord

omruilen tv ontvanger

• 2 juli 2012
  • 57 reacties
  • 21691 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb een vraag zoals ik lees op de forum ben ik niet de enige die de ontvanger traag vindt met reageren naar overschakelen naar tv zenders. de ontvanger met hd recorder heb ik sinds november 2010 in huur. IS het mogelijk dat ik de ontvanger kan omruilen voor een nieuwere versie. Zoals ook met mijn modem is gebeurd. Ik verneem graag wat de mogelijkheden zijn.

icon

Beste antwoord door assie73 10 augustus 2012, 11:00

Ik heb mijn gegevens doorgegeven maar tot op heden niets meer van kpn vernomen.
Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste assie73,

U zou graag een nieuwe tv-ontvanger willen. U heeft uw ontvanger nu anderhalf jaar en de ontvanger reageert traag om de commando's van de afstandsbediening. Graag kijk ik voor u wat ik voor u kan betekenen.

Kunt u in een privébericht de volgende gegevens sturen:
- postcode en huisnummer
- naam contractant
- 06 nummer
- e-mailadres

Zodra ik de gegevens ontvangen heb pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Je bent niet de enige. Ik heb hem nu een paar weken en vind hem ook traag overschakelen tussen zenders. Ik vergelijk het met de digitenne die ik hiervoor had. Daar ging het switchen tussen zenders een stuk sneller, echter was de kwaliteit, troep.

Misschien kan Ivette zeggen of het ITV kastje net zo snel moet zijn als de digitenne?

Reputatie 1
Badge +1
Beste Stieteus,

Het is afhankelijk van het type tuner dat u heeft of de tuner net zo snel zou moeten zijn als uw Digitenne tuner. Het zappen duurt bij de ene tuner 3 seconden en bij een andere tuner kan het iets minder dan een seconde zijn. Kunt u laten weten welke tuner u heeft? Mogelijk is het een optie om ook uw tuner te verwisselen.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Dank voor je bericht.

Ik heb de Motorola VIP1853. Niet bepaald VIP dus 🙂. Bij het overschakelen tussen zenders blijft het beeld tevens zo'n 1 seconden stil staan. Bandbreedte heeft er vast niets mee te maken, ik haal ook al 38mb van de 40!

Reputatie 1
Badge +1
Beste stieteus,

De Motorola VIP1853 is de nieuwste tuner die wij op dit moment hebben. De snelheid van het zappen heeft inderdaad niks te maken met de bandbreedte. Aan de zapsnelheid kan ik op dit moment niks doen. Wel zijn wij constant bezig om Interactieve Televisie te verbeteren. Dus mogelijk met een nieuwe update zal het zappen ook sneller gaan.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Ik heb nu ook een paar jaar de oudere variant tuner. Zappen is inderdaad zeer traag.

Ik zag bij mijn ouders de nieuwere Motorola VIP1853 staan. (zij hebben net een abonnement afgesloten). Deze werkt echt veel beter! 

Kunt u voor ons als trouwe KPN klant 🙂 kijken of onze tuner kan worden omgewisseld voor het nieuwere model?

Reputatie 7
Badge +3
Beste tvanplateringen,

Om te zien of dit mogelijk is vraag ik u graag om mij via een privébericht uw klantnummer, naam contractant, postcode, huisnummer en een contactnummer toe te sturen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik heb mijn gegevens doorgegeven maar tot op heden niets meer van kpn vernomen.
ik heb mijn gegevens doorgegeven maar tot op heden niets meer vernomen.

Reputatie 7
Badge +3
Beste assie73,

Ik zie dat collega Ivette inmiddels al wel om uw gegevens heeft gevraagd.

Ik pak dit onmiddelijk voor  u op, vandaag zult u via een van de Webcare collega's op het Forum of via een privébericht vernemen of het modem naar u onderweg is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

het gaat niet om mijn modem want die is al vernieuwd door jullie. Ik heb al de ZTE 220 HN modem. het gaat om mijn ontvanger van de tv de Motorola 1960

Reputatie 5
Badge +7
Beste assie73,

Ik heb u een privébericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik heb mijn ontvanger vandaag ontvangen. dank voor je snelle reactie jeroen.

Voor mij geldt hetzelfde wat de decoder betreft met mijn KPN ITV abonnement. Kan ik mijn Motorola 1960 ook omruilen?

Ik zit met ook met hetzelfde probleem. Graag zou ik mijn Motorola 1960 om willen ruilen.

Reputatie 5
Badge +7
Beste edmael en nuvinci,

Ook ontvang ik graag postcode, huisnummer en telefoonnummer van jullie. Dan ga ik kijken wat ik voor jullie kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik heb inmiddels ook mijn ontvangers mogen ruilen.

Het activeren van het opnemen pakket ging niet geheel vlekkeloos, maar is uiteindelijk netjes opgelost en werkt nu.

De nieuwe ontvangers reageren stukken beter dan de oude. De oude ontvangers zal ik z.s.m. retour sturen.
@Jeroen_: Bedankt voor de service!

Ben het volledig eens met VPiek! Nogmaals ook mijn dank aan Jeroen_ en uiteraard als geheel: de KPN! Keep up the goodl work!!

Omdat ik afgelopen weekend nog meer problemen had met opnemen en zappen ben ik op zoek gegaan naar een oplossing en kwam zodoende hier terecht.

Mijn motorola 1960 tuner wordt ontzettend warm en ook het zappen tussen de zenders is ontzettend traag. Ook bijv. op het intoetsen van de pauze knop bijv. reageert de tuner niet of pas minuten later en ettelijke pogingen later.

ook maakt de tuner een brommend geluid, is het mogelijk om mijn tuner ook om te ruilen ? alvast bedankt voor uw reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste largo2011,

Allereerst welkom op dit forum!

Graag ontvang ik in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer. Zodra ik die ontvangen heb kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

dank je wel ! pm komt er aan ;-)

dank je wel alvast voor je hulp/tips en advies ! ik laat het weten wanneer de tuner is binnengekomen ! waarschijnlijk woensdag dus ;-)

Hallo Jeroen !

Dank je wel voor de supersnelle service ! de nieuwe ontvanger is vandaag al bezorgd ! Top !

Beste..

Ook mijn ontvanger wordt met de dag trager (lijkt het) en maakt 's avonds ook steeds meer geluid van de ventilator. Ik las de instructies om een PM te sturen, maar las ook dat dit op uitnodiging moet zijn. Bij wie  mag ik mijn gegevens hiiervoor kwijt? En kan ik ook bij een KPN winkel terecht met deze vraag?

Iemand bij KPN die dit forum ook nog leest?

Reageer