Beantwoord

Omruilen TV-ontvanger

  • 28 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 175 keer bekeken

Goedemorgen, na het beëindigen van ons abonnement bij jullie,zijn we weer terug. Er is ons gevraagd met een monteur om contact met jullie op te nemen om twee kastjes om te ruilen, die nog in ons bezit zijn. Deze werken niet meer. Zou dit zsm kunnen gebeuren?
Mvg.
icon

Beste antwoord door Vikash 4 september 2019, 13:39

Goedemiddag @Monique1975. Welkom op het KPN forum. Ik begrijp niet wat je precies bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Monique1975. Welkom op het KPN forum. Ik begrijp niet wat je precies bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Monique1975. Welkom op het KPN forum. Ik begrijp niet wat je precies bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer