Beantwoord

Omruilen TV ontvanger

  • 5 December 2019
  • 5 reacties
  • 207 keer bekeken

Geachte KPN, wij hebben twee tv ontvangers. De eerst wordt, middels de KPN tool testen en omruilen, KPN TV ontvanger omgeruild. Op welke wijze kan ik de tweede ontvanger omruilen.

 

Alvast bedankt.

MMIL

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 11:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als die 2de ook zo'n Motorola is, kun je de proberen om de tool nog een keer te draaien als je die nieuwe aangesloten hebt.

Dat heb ik gedaan, echter geeft hij dan een foutmelding code 14. Dit op gezocht maar kom er niet meer verder.

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de nieuwe al in huis en aangesloten?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @MMIL, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ga er vanuit dat de tweede ontvanger ook vanwege Netflix omgeruild dient te worden? In principe had dit dan bij de 1e keer al aangegeven moeten worden, dat je beide ontvangers wilde omruilen. Dan krijg je namelijk direct 2 nieuwe, indien mogelijk. Of is het een andere versie van de tv-ontvanger?

Indien het via de tool niet meer lukt kijk ik uiteraard graag even mee! Wil je dan even je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger? Ik hoor graag van je :slight_smile:

PS: er zijn ook enkele problemen met de servicetool, daar kan het dus ook nog aan liggen!

Reputatie 7
Badge +21

@MMIL, ik heb geen reactie meer gehad dus ik ga er vanuit dat het via de tool alsnog gelukt is! Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer