Beantwoord

omruilen tv ontvanger

  • 9 January 2021
  • 14 reacties
  • 1239 keer bekeken

Hallo 

waarom krijg ik een tweedehands tv-ontvanger terug voor een defecte die tussen haakjes ook nog eens veel groter is dan wat ik had 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 11 January 2021, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het klopt dat u een 2de hands ontvanger krijgt. KPN zet apparatuur wat terug komt van klanten die overstappen opnieuw in. Dit om kosten te besparen en om het milieu te ontlasten. Het is echter niet te bedoeling dat u een beschadigd kastje ontvangt. Een KPN medewerker reageert hier vast nog, deze kan u wellicht een ander kastje bezorgen wat niet beschadigd is.

Dus daar betaal je vijf euro per maand voor

Reputatie 7
Badge +28

Zou je dan wel het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en  klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 6
Badge +8

Volgens mij is het gewoon de beschermfolie voor het scherm. Dat kun je er gewoon af halen.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij is het gewoon de beschermfolie voor het scherm. Dat kun je er gewoon af halen.

Nou ... dat weet ik niet. Maar er is niets aan verloren om het er verder af te trekken...

Zou je dan wel het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en  klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Gedaan

Hallo 

waarom krijg ik een tweedehands tv-ontvanger terug voor een defecte die tussen haakjes ook nog eens veel groter is dan wat ik had 

 

Die ontvanger ziet er niet 2e-hands uit, alleen de beschermfolie moet je nog even van de voorkant verwijderen.

 

Reputatie 6
Badge +7

Klopt.

Volgens mij is het gewoon de beschermfolie voor het scherm. Dat kun je er gewoon af halen.

Ik kan zelf wel bepalen of iets nieuw of tweedehands is als eerste zat het al niet in een originele doos op de doos stond een ander merk en er zitten meerdere krassen op 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij is het gewoon de beschermfolie voor het scherm. Dat kun je er gewoon af halen.

Ik kan zelf wel bepalen of iets nieuw of tweedehands is als eerste zat het al niet in een originele doos op de doos stond een ander merk en er zitten meerdere krassen op 

Het is sowieso 2dehands. Ik denk niet dat daar discussie over is. Als het beschermfolie is, dan heeft de vorige eigenaar dat er misschien nooit vanaf gehaald. 

Volgens mij is het gewoon de beschermfolie voor het scherm. Dat kun je er gewoon af halen.

Ik kan zelf wel bepalen of iets nieuw of tweedehands is als eerste zat het al niet in een originele doos op de doos stond een ander merk en er zitten meerdere krassen op 

Het is sowieso 2dehands. Ik denk niet dat daar discussie over is. De vorige eigenaar heeft de beschermfolie er misschien nooit vanaf gehaald. 

Vraag me alleen af waarom mensen die al jaren klant zijn een tweedehands apparaat krijgen ze denken zeker die blijft toch wel klant 

Reputatie 7
Badge +24

@Kramer w dat is vanwege kostenbesparing en om het milieu te ontlasten. Het is niet uw apparaat hé. Je krijgt het in bruikleen. Je hebt er zodoende dus eigenlijk ook weinig over te zeggen. Je zult het er mee moeten doen.

Maar hij moet er wel netjes uit zien. Dat mag je wel verwachten. Als er echt serieuze krassen op zitten, dan zou die toch omgeruild moeten worden.

Reputatie 7
Badge +15

@Kramer w Welkom op het forum. 

De redenen dat je een ontvanger krijgt die eerder in gebruik is geweest zijn hierboven al beschreven. Het is zoals @Nick83 al zegt natuurlijk wel de bedoeling dat de ontvanger er netjes uitziet. 

Zijn er los van het plastic nog andere beschadigingen op de ontvanger? 

@Kramer w Welkom op het forum. 

De redenen dat je een ontvanger krijgt die eerder in gebruik is geweest zijn hierboven al beschreven. Het is zoals @Nick83 al zegt natuurlijk wel de bedoeling dat de ontvanger er netjes uitziet. 

Zijn er los van het plastic nog andere beschadigingen op de ontvanger? 

Wel een beetje laat deze reactie heb al met klantenservice gebeld hierover