Omruilen vip1963

• 1 april 2014
  • 2 reacties
  • 1890 keer bekeken

Hallo ik ben in bezit van 2 maal over de vip1963 maar wil deze graag omgeruild zien. Dit ivm stroomverbruik wat hoger ligt en het formaat past niet goed in mijn huidige meubel. Is dat mogelijk de interne hdd word toch niet gebruikt neem ik aan.

Gr

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Pascall,

Welkom op het forum. De VIP1963 is een hoogwaaridge tuner die beschikt over een interne harde schijf. Dit klopt. De opvolger van deze tuner is inderdaad kleiner en heeft in plaats van een harde schijf flashgeheugen voor het live TV pauzeren. Zou je me in een privébericht je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Ik kijk dan welke opties mogelijk zijn om je te helpen.

Met vriendelijke groet,

Boudewijn, KPN Webcare.

Reputatie 3
Badge +2
Een tuner omruilen voor een ander model tuner is zeer zeker mogelijk, tegen meerprijs. 

Via 0800-0402(Koper) of 0800-0404(Glas) kan men verzoeken om andere modellen te verkrijgen. 

Let op dat het ruilen van tuners voor andere modellen kosten met zich meebrengt. 

Het is niet mogelijk om gratis vanuit esthetische overwegingen andere modellen toegezonden te krijgen.

Reageer