Beantwoord

On deman en opnames kijken lukt niet

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Hoi, regelmatig gebeurd het dat ik met mijn afstandbediening de menu's van ondemand en opnames niet kan bedienen. Verder doet alles het. Ik kan gewoon wel opnemen, van zenders wissen, geluid harder of zachter etc

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 January 2019, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @E.N. Klein. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat je het menu niet kan bedienen. Dat is zeker niet de bedoeling. We moeten er als eerste zien achter te komen of het aan de tv-ontvanger ligt of aan de afstandsbediening. Heb je toevallig nog een tweede afstandsbediening in huis? Zou je de andere afstandsbediening op deze tv-ontvanger willen testen. Als dit wel goed functioneert, krijg je een nieuwe afstandsbediening. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger te resetten. Dit zorgt ervoor dat het software van de tv-ontvanger opnieuw geïnstalleerd wordt en daardoor misschien wel het probleem wordt verholpen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Niet toevallig nog een Motorola ontvanger? Indien ja, ruil deze om via deze tool 😉
Dank voor de reacties. Inmiddels is het probleem opgelost. Alle stekkers er uit gehaald een een tijdhe gewacht en weer opgestart. Hoop dat dat niet steeds de oplossing moet zijn.

Er is een tijdje terug een ontvanger omgewisseld tien ik de wifi door heb laten meten, dus ik neem aan dat dat een recent model is.

Groet,
Lizette
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit probleem vaker terug komen in de toekomst, dan horen we dat graag van je!

Reageer