Beantwoord

On demand film huren

• 29 december 2018
  • 7 reacties
  • 1007 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond, wij willen graag een on demand film huren, maar dan staat er , dat we op de ontvanger de pincode moeten invoeren. Maar we zijn niet thuis en willen hem via de laptop kijken. Hoe kunnen we dan de pincode thuis op de ontvanger invoeren?
Ook al geprobeerd via de app op telefoon en op laptop.
Via app op laptop kregen we de melding dat de film buiten ons pakket valt. Maar er staat wel 2.99€ en dan een winkelwagen tekentje, Als ik ingelogd ben, dan weet de KPN toch ook bij wie ze die 2,99€ moet afboeken?
We horen graag tips!
Groeten!
icon

Beste antwoord door Vikash 15 januari 2019, 13:40

Wat vreemd dat het niet gelukt is. Ik heb het nog even voor je nagevraagd. Dit zou wel mogelijk moeten zijn. Een gehuurde film kan je terugvinden door op de titel te zoeken in de app. Helaas is het nog niet mogelijk om snel een overzicht te krijgen van je gehuurde films. Wellicht komt deze mogelijkheid er in de toekomst.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @poelenco. Als je een film wilt bestellen kan dit alleen maar via On Demand in het menu van de tv-ontvanger. Nadat je deze film hebt besteld kan je het ook bekijken via de Interactieve TV app of via Itvonline.nl. Helaas kan dit niet op een andere manier. Wellicht dat hier in de toekomst nog verandering in komt. Op deze pagina kan je alles over de Interactieve TV app teruglezen.
Reputatie 1
we hebben alles maar geannuleerd die dag, want ondanks dat we het toch voor elkaar kregen, dat iemand bij ons thuis de code ingevoerd had en dus betaald was, konden we de film online niet kijken; niet op tablet, telefoon of laptop. daar is zeker nog verbetering in te behalen KPN!
Reputatie 7
Badge +17
Wat jammer dat het niet gelukt is om de film online te bekijken. Heb je gezocht op de titel van de film in de iTV Online app? Ik begrijp dat je alles maar geannuleerd hebt, ik zie dat de kosten ondertussen door een collega al vergoed zijn.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je.
Reputatie 1
sorry, had er idd niet naar gekeken wat er als laatste gepost was. We hadden idd naar de film gezocht, maar het werkte niet om hem te betalen via het winkelwagentje, ook konden we hem niet op afstand kijken.
dus topic kan dicht, een echte oplossing hebben we niet gehad.
Reputatie 7
Badge +17
Wat vreemd dat het niet gelukt is. Ik heb het nog even voor je nagevraagd. Dit zou wel mogelijk moeten zijn. Een gehuurde film kan je terugvinden door op de titel te zoeken in de app. Helaas is het nog niet mogelijk om snel een overzicht te krijgen van je gehuurde films. Wellicht komt deze mogelijkheid er in de toekomst.
Reputatie 1
dank u voor het nakijken

Reageer