Beantwoord

On Demand kijken KPN smart TV app

  • 23 December 2019
  • 11 reacties
  • 660 keer bekeken

Goedemorgen,

wij hebbende smart TV met de KPN app  Handig zonder kastje, maar we kunnen twee dingen niet ontvangen, KPN On Demand en ondertitels. Doe ik iets fout of is KPN Smart TV app toch niet zo smart?

fijne feestdagen

groet Edsard

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 December 2019, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Edsard, welkom op het forum! De Smart TV app heeft nog niet alle functies die de reguliere iTV Online of de ontvanger hebben. Dat is iets waar aan gewerkt wordt om dat uit te breiden. Voor updates daarover kun je het beste dit topic in de gaten houden. Fijne feestdagen!

Goedemorgen,

 

ik kan nog meer niet. Op mijn laptop noch op mijn iPhone kan ik on-demand films kijken. Ik krijg de melding dat ik het plus-pakket moet nemen. Ik heb het alles-in-1 pakket, waarvan het pluspakket onderdeel uitmaakt. Wat moet ik doen? Heeft mijn eerste vraag hier ook mee te maken?

Reputatie 7

Het pluspakket dat deel uitmaakt van het alles-in-1 pakket?

Nee, bet pluspakket is altijd al een losse optie geweest.

Toch wel:

 

Reputatie 7

Het pluspakket maakt geen deel uit van het Alles-in-1 pakket maar is gewoon een los te contracteren optie. Je krijgt vervolgens het pluspakket gratis omdat je KPN Compleet bent maar dat heeft ook niets met het Alles-in-1 pakket te maken.

 

Je hebt dus wel het pluspakket gecontracteerd.

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van die melding die je krijgt bij het on-demand kijken op jouw iPhone?

Dit is de melding op mijn iPhone:

 

Reputatie 7

Hmmm, ben je wel ingelogd op je eigen abonnement want ik ervaar hier geen problemen bij.

 

volgens mij wel, ga nog eens controleren

Bedankt! Ik heb nu met mijn. abonneenummer en pincode ingelogd en dat werkt prima op mijn Laptop en iPhone. Ga nu eens kijken of dat op de SmartTV ook werkivoor on Demand

Helaas, op de Samsung Smart TV met de app is er geen OnDemand mogelijkheid,

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het niet kunnen kijken van On Demand op de telefoon en laptop is opgelost! Voor de Smart TV app klopt het dat op dit moment On Demand nog niet kan. Als dat veranderd melden we dat in het Smart TV app verzameltopic wat ik eerder al linkte.