Beantwoord

On demand onhandig in gebruik

  • 17 February 2019
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Sinds het nieuwe on demand menu is het gebruik erg onhandig geworden, series moet je stedds opnieuw zoeken om de volgende aflevering te kijken en je kan niet zien waar je gebelven ben waardoor je telkens terug gaat naar het hoofdmenu. Is de oude versie niet terug te krijgen of een andere on demand app welke wel normaal te bedienen is?
Met alle techniek van tegenwoordig zou het makkelijker moeten worden en niet steeds moeilijker en omslachtiger
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 February 2019, 12:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Vincent kersten, Volgens mij heb je het over het pluspakket in het on demand menu. We horen geregeld dat het wat omslachtiger is, maar om deze reden komt de oude versie niet terug. Er komen nog wat aanpassingen in het pluspakket. Hopelijk wordt het dan alweer wat makkelijker om je serie op te zoeken en je kunt zien waar je bent gebleven.
hallo,
ik ben het met Vincent eens het hele idee van binch watching is dat je na naar enkele seconde naar de volgende aflevering van de serie gaat.
ook het kunnen onthouden van waar je bent gebleven mis ik. Neem een voorbeeld aan Netflix om het voor klanten beter te maken
verder wel blij met het aanbod van films en serie’s

maykel
Ook zou het heel handig zijn als je een bepaalde serie zou kunnen aanvinken als favoriet zodat je niet minstens 20+ keer op de afstandbediening hoeft te drukken om naar je favoriete serie en aflevering te gaan.
Op dit moment is het allemaal nogal traag en omslachtig en er word gewoon teveel verwacht van een relatief eenvoudig streamingkastje dat niet de benodigde CPU kracht heeft om al dat grafisch geweld snel op het scherm te tonen, ook het laden van de "hoezen" van de series en films kosten best veel tijd als je gericht wil zoeken.
En idd zoals aangegeven dat je niet kan zien waar je gebleven bent of wat je gezien hebt is technisch gezien toch niet zo heel moeilijk?

Reageer