Vraag

On Demand op 2 tv ‘s

  • 13 September 2019
  • 9 reacties
  • 149 keer bekeken

Sinds afgelopen week KPN tv abonnement. Echter on demand werkt maar op 1 tv. Klopt dit ? Zou graag een programma of film die ik beneden ben gestart op de tv boven verder kunnen kijken.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Zou graag een programma of film die ik beneden ben gestart op de tv boven verder kunnen kijken.
Nou... dat kan niet...

Heeft u 2 bekabelde decoders?
Ja die heb ik.
Reputatie 7
Zou graag een programma of film die ik beneden ben gestart op de tv boven verder kunnen kijken.
Dit zou zonder problemen moeten kunnen, dat is nu juist één van de grote voordelen van "opnemen in the cloud".
Reputatie 7
Badge +24

Zou graag een programma of film die ik beneden ben gestart op de tv boven verder kunnen kijken.Dit zou zonder problemen moeten kunnen, dat is nu juist één van de grote voordelen van "opnemen in the cloud".

Bij opnemen wel ja. Maar daar heeft topicstarter het niet over. On demand, dat is volgens mij films die je huurt. Heb ik het mis?
Reputatie 7
Bij opnemen wel ja. Maar daar heeft topicstarter het niet over. On demand, dat is volgens mij films die je huurt. Heb ik het mis?
Je hebt gelijk, maar ook on demand zou je volgens mij op alle TV ontvangers gewoon verder moeten kunnen kijken.
Reputatie 7
Hay @Bien12, welkom op de community van KPN. Goeie vraag, ik neem aan dat je wel gewoon op de tweede tv-ontvanger op On Demand komt? En dat je de (gehuurde) video kunt terugvinden bij de 'Nu Kijken' optie in het menu van Interactieve TV?
Hallo Nadia,

nee op mijn tv beneden lukt dit allemaal wel. Maar als ik op de tv boven naar menu ga en dan naar on demand gebeurd er niets ...
Hmm 🤔

Herstart 'm eerst eens door 10 sec. de stroom uit te zetten met de schakelaar achterop.

helpt dat nog niet:

Doe dan eens een softwarereset op die ontvanger boven.
KPN | Interactieve ontvanger resetten

p.s. i.p.v. stekker uit stopcontact gebruik je de schakelaar achterop.
Reputatie 7
Badge +24
Je... hebt die beide kastjes toch wel gewoon alle2 met een kabel rechtstreeks aan de Experiabox gekoppeld zitten? 🤔

Reageer