Beantwoord

On demand premieres ondertiteling instellen

  • 11 September 2019
  • 7 reacties
  • 4328 keer bekeken

Is het mogelijk om bij een Nederlands gesproken film bij on demand - premieres eveneens Nederlandse ondertiteling te krijgen?
Het is slecht te volgen zonder ondertiteling.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 September 2019, 12:14

Bekijk origineel

7 reacties

Nee. Dat is helaas niet mogelijk.
Jammer.
Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 7
Badge +22
@PeterG en als @Rafrati dit via https://www.interactievetv.nl/instellingen dit zou doen dan kan hij die film toch ook ondertitelen, maar dan wel via de PC kijken, of met een mobiel apparaat (telefoon/tablet) streamen via Chromecast. 🤔


@Rafrati bij welke On Demand dienst kijk je die film:
  • Pluspakket On Demand
  • Netflix (dan zou je bij de instellingen van Netflix moeten kijken)
  • Videoland
Laat het me maar even weten. Maar ik ben bang dat Peter gelijk heeft.
Kijk via pluspakket on demand.
Had een film gekocht maar omdat door de achtergrondgeluiden en af en toe fluisterend praten niet alles verstaanbaar is had ik gehoopt dat het ondertiteld kon worden. Helaas, zo te lezen kan dit dus niet.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Rafrati! Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat de @PeterG en @Dennis Schreve al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Helaas is het niet mogelijk om ondertiteling toe te voegen aan een Nederlandstalige film of serie. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
@Vikash, ook bedankt voor het antwoord. Het blijft toch jammer omdat de film nu niet goed te volgen was en wij deze daarom niet afgekeken hebben. Goede les voor ons; geen Nederlandstalige films meer op deze wijze kopen. Fijne dag.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Rafrati. Wel jammer dat je deze film niet af hebt kunnen kijken. Ik wens jou ook een fijne dag toe! ☺️

Reageer