Beantwoord

On demand Serie kijken

  • 24 February 2019
  • 2 reacties
  • 224 keer bekeken

Reputatie 1
Ik volg sinds vandaag een serie via het pluspakket. Nu is het zo dat als de aflevering is afgelopen je op het pijltje drukt om terug te gaan naar het menu voor de volgende aflevering. In mijn geval gaat het niet terug naar het menu maar naar de tv zelf en moet ik dus steeds terug het on demand systeem in om zo weer terug te komen bij de serie en kan starten met de volgende aflevering.... kan dit niet anders?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 February 2019, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Debbie, welkom! Je hebt helemaal gelijk, en het is zeer onhandig. Als ik het me goed herinner gebeurt dit niet als je de aftiteling helemaal laat afspelen. Maar ja, of dat dan sneller/makkelijker is, is dan ook maar de vraag. Er is veel feedback gekomen op het nieuwe menu van het Pluspakket en dat hebben we allemaal doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Daar zit deze ook tussen. Weet dus dat dit bekend is, en dat er gewerkt wordt aan verbeteringen. Ik moet wel zeggen dan ik nog niet weet wanneer dit klaar is... Bedankt voor je signaal! En als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust.
Hallo,

Is nu al een aantal maanden dat de layout van het pluspakket is veranderd. Echter nog steeds kom je bij het series kijken, na elke aflevering weer bij het beginscherm. Dit is erg vervelend en bevorderd niet het kijkplezier.
ik hoop dat dit snel gemaakt kan worden

mvg