Beantwoord

On demand series van Nijntje niet langer beschikbaar

  • 22 January 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Sinds 1 à 2 weken zijn de on demand series van Nijntje niet langer beschikbaar. Erg jammer, want mijn tweeling van 2,5 jaar is er dol op om zo nu en dan Nijntje te kijken. Ik heb het Pluspakket en ben mij ervan bewust dat series/films vanaf een bepaalde datum niet meer beschikbaar kunnen zijn. Mijn vraag is echter of de on demand series van Nijntje nog wel beschikbaar zijn via een ander pakket (bijvoorbeeld het Kidspakket).

Alvast bedankt voor de reactie!

icon

Beste antwoord door PeterG 25 January 2020, 14:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Relention

Helaas is nergens een overzicht te vinden. maar je kunt het pakket maandelijks aan- en uitzetten. Probeer het anders een maand. 

Bij Interactieve TV van KPN kun je, naast de zenders uit het basispakket, nog veel meer kijken.
 

  • Elk extra zenderpakket is maandelijks aan- en uit te zetten
  • Via MijnKPN of het tv-menu
  • Je zit dus nergens aan vast. Wel zo fijn!

Kidspakket 
Met het Kidspakket kan je lol niet op

  • Leerzame shows en series
  • 4 vrolijke kinderzenders
  • 500+ kinderseries, -films en muziekclips
  • Reclamevrij

4,99/maand

Zet aan in MijnKPN

 

(nogmaals gepost wegens storing) 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Relention Welkom hier en wat jammer voor je tweeling dat ze Nijntje moeten missen. :( Zoals Noordzee al heel terecht aangeeft kunnen ze met het Kidspakket vast iets vinden wat minstens even leuk is,. Maar of Nijntje daar tussenzit durf ik je oprecht niet te vertellen. 

Het Kidspakket maakt volledig deel uit van het Pluspakket. Heb je het Pluspakket dan heb je ook het Kidspakket! En het Kidspakket heeft geen on demand aanbod!

Onder On Demand vind ik nog een heleboel Nijntje, maar gek genoeg alleen met de optie Zoeken.

Reageer