Beantwoord

On demand werkt niet

  • 9 March 2019
  • 3 reacties
  • 551 keer bekeken

series en films (on demand —> voor jou) worden niet afgespeeld. Zojuist software update uitgevoerd. Ook tv ontvanger opnieuw opgestart. Werkt nog steeds niet. Aflevering kan wel geselecteerd worden, maar wordt vervolgens niet afgespeeld.
icon

Beste antwoord door M. Michielsen 10 March 2019, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi M, welkom op het forum. Krijg je dan een bepaalde foutmelding? En heb je dit bij alle programma's bij On Demand? Nog even voor de zekerheid, is de ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Of gebruik je nog een eigen router of draadloze adapters?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi
probleem na update software opgelost ...
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te horen. 🙂