Beantwoord

Onbekende foutcode (3025)

• 6 december 2016
  • 117 reacties
  • 46894 keer bekeken

Kan geen opname terugkijken want "er is een fout opgetreden bij het laden van de opname." Foutcode 3025. De tv-ontvanger resetten en de software opnieuw inladen helpt niet. Kan ook nergens info vinden over die foutcode. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Paul_ 7 december 2016, 14:43

Hoi iedereen, ik wil jullie bedanken dat jullie het hier melden. Vanwege een storing kan het zijn dat je foutcode 3025 krijgt bij het afspelen van opnames. We werken er hard aan dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Ik heb deze meldingen doorgestuurd naar de technische dienst. We houden jullie op de hoogte! Zodra er meer informatie bekend is, plaatsen we die op het forum.

De technische dienst heeft inmiddels gemeld dat de storing is opgelost. Als dat niet het geval is dan horen we dat graag! Excuses voor het ongemak.

Edit juli 2017: De storing waarover hier gesproken wordt speelde in december 2016. Heb je op dit moment last van deze foutcode herstart dan je tv-ontvanger. Dit helpt in de meeste gevallen. Blijft het probleem aanhouden? Maak dan een nieuw topic aan.
Bekijk origineel

117 reacties

Hier dus ook... krijg ook foutmelding 3025
Kan ook geen opnames kijken 😠
Uitzending gemist en terugkijken vanaf begin aflevering doen het ook niet.:@
Hier hetzelfde. Kan geen opnames bekijken en vanaf begin bekijken kan ook niet.
Badge
Inderdaad , bij uitzending gemist fout 302 afspelen video mislukt en systeem is tijdelijk niet beschikbaar probeer het later nog eens. En bij mijn opnames ,er is een fout ontstaan bij het laden van de opname code 3025
Hier ook zelfde problemen (3025)
Hier ook hetzelfde probleem foutcode 3025.Kan geen enkele opname kijken.
Reputatie 7
Hier geen problemen. Begin gemist, uitzending gemist en opname kijken functioneren bij ons allemaal.
Hier ook alleen maar foutcode 3025. Is ook niet te vinden.
bij XS4All idem dito. Vanmiddag wifi al instabiel. Alles gereset en code 3025 blijft. Grotere storing dus
Chat met medewerker:
Peter: at 20:01:35 Deze fooutcode is reeds bekend bij ons , we zijn hard bezig met een oplossing hiervoor

Peter: at 20:01:51 Advies : Tv kasje(s) stroomloos maken .

Peter: at 20:01:51 Mocht klant glasvezel kasje hebben die ook stroomloos maken. 1 minuut

Peter: at 20:01:51 Modem een 1 minuut stroomloos maken en opstarten tot alle lampjes weer branden.
Peter: at 20:01:51 Tv Kasje(s) weer aan zetten.
Peter: at 20:01:51 Dan ga ik de storing melden hier op jou adres
Inge : at 20:04:35 Gaan we proberen. Aan de reacties op het Forum te zien hebben meer mensen er last van
Peter: at 20:05:05 Ja en hoe meer mensen het melden hoe sneller het wordt opgepakt

Bij ons doet alles het weer!

Bij ons doet alles het nu weer. Probleem was trouwens bekend.
Ook hier foutmelding 3025. Ook na heropstarten modem en interactieve kastje
Hier hetzelfde probleem en dat was vanmiddag al....grrrrrr.........krijg de schijt van KPN:@
Hier hebben we er al weken last van. Grote reset werkt maar 1 maal.
Hier de zelfde fout melding 3025 alles all gereset
Heb vanavond opnames gekeken en nu ook foutcode 3025.
Postcode gebied 7491
Hier ook foutmelding 3025. Pc 1066
Hier ook! Erg irritant kpn, er is de laatste tijd iedere keer wat! En betaal je wel voor. Regio 5754
Badge
Hier ook 3025 postcode 2033
Hier ook 3882
Nou hier geef die ook code 3025 inderdaad gebeurt erg vaak
Ook hier werkt het niet!
1827lv heeft ook al uren lang de melding 3025. Om gek van te worden!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi iedereen, ik wil jullie bedanken dat jullie het hier melden. Vanwege een storing kan het zijn dat je foutcode 3025 krijgt bij het afspelen van opnames. We werken er hard aan dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Ik heb deze meldingen doorgestuurd naar de technische dienst. We houden jullie op de hoogte! Zodra er meer informatie bekend is, plaatsen we die op het forum.
Helemaal slecht van KPN. Inmiddels gechat met Chris, Arja en Dogal. Allemaal verschillende manieren van resetten. Wordt er helemaal gek van. Als er morgen geen oplossing komt annuleer ik alles van KPN De maat is nu na 3 jaar elende helemaal vol. Ze zeggen ook nog glashard in het begin de foutcode 3025 niet te kennen. Nee ik verzin maar wat.
Ook hier foutcode 3025 postcode 7322

*Admin: topic afgesplitst van oud topic: Onbekende foutcode (3025)

Reageer