Beantwoord

Onbekende foutcode (3025)

• 6 december 2016
  • 117 reacties
  • 46899 keer bekeken

Toon eerste bericht

117 reacties

Reputatie 7
Telfort meldt dat KPN het moet oplossen.Zou goed kunnen maar dat moeten ze dan zelf bij KPN melden en niet jouw doorsturen naar KPN; dat is wel erg makkelijk Jij bent geen klant van KPN maar van Telfort en ook al is Telfort een dochter van KPN, KPN kan niets voor jou persoonlijk doen. Heb je je probleem al gemeld op het Telfort-forum?
Telfort meldt dat KPN het moet oplossen.Zou goed kunnen maar dat moeten ze dan zelf bij KPN melden en niet jouw doorsturen naar KPN; dat is wel erg makkelijk Jij bent geen klant van KPN maar van Telfort en ook al is Telfort een dochter van KPN, KPN kan niets voor jou persoonlijk doen. Heb je je probleem al gemeld op het Telfort-forum?

Jazeker, daar loopt ook een ticket...
Ik heb nu een code 3025 staan bij mijn opgenomen afleveringen en films, is er weer een storing bij mijn opnames ?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb nu een code 3025 staan bij mijn opgenomen afleveringen en films, is er weer een storing bij mijn opnames ? Beste @Edwin2104, Hier kun je lezen hoe je dit kunt oplossen. 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Edwin! Krijg je deze foutmelding bij alle series of bij bepaalde series? Probeer de stappen in ieder geval van Dennis' link. Als het niet bij alle series is ontvang ik graag wat voorbeelden. Kun je dan de serie(s) noemen en de datum+tijd waarop de uitzending plaatsvond? Ik geef dit vervolgens door aan het ITV team.
Reputatie 4
Badge +5
heb nu 2 dagen met terug kijken op zender rtl 4 foutmelding 3025 en dan is de decoder over de rooie en is alles weg ook opnames , moet dan de decoder HMB2260 herstarten en is alles weer terug en goed : vip2952 heeft hier geen last van

gr bernard
Hier ook foutcode 3025. Postcode 7591 Twente. Meerdere keren per dag resetten helpt niet. Waarom duurt deze ""storing"" nu al VIJF DAGEN???? Waarom doet KPN daar niets aan, als deze storing zoals in de berichten te lezen is landelijk voorkomt??
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Hollander1960, wat vervelend dat je nog steeds verstoringen ervaart met Foutcode 3025, dit houd in dat er fouten optreden met het opnemen. (opnameserver) Is de TV ontvanger rechtstreeks verbonden met de Experiabox? Of zit er een router of een draadloze verbindingsset? Welke TV ontvanger en modem heb je?
Beste @Hollander1960, wat vervelend dat je nog steeds verstoringen ervaart met Foutcode 3025, dit houd in dat er fouten optreden met het opnemen. (opnameserver) Is de TV ontvanger rechtstreeks verbonden met de Experiabox? Of zit er een router of een draadloze verbindingsset? Welke TV ontvanger en modem heb je?

Ik heb foutcode 3025 zelf opgelost door te kijken op internet: --Oplossen Foutcode 3025-- bij instellingen veranderen. Maar het duurde bij mij VIJF DAGEN voor ik dat door had. KPN zou bij het constateren van een foutcode 3025 iedere klant via de experiabox een bericht moeten sturen: ""Als u een foutcode 3025 heeft, bewerk dan uw instellingen stap dit en stap dat om het op te lossen"". Dat lijkt mij beter dan iedere klant dagenlang een onbruikbare experiabox te geven en dat zij het zelf dan moeten oplossen...………. Doe wat met die tip, KPN.
Reputatie 7
Badge +18
"Als u een foutcode 3025 heeft, bewerk dan uw instellingen stap dit en stap dat om het op te lossen"". Dat lijkt mij beter dan iedere klant dagenlang een onbruikbare experiabox te geven en dat zij het zelf dan moeten oplossen...………. Doe wat met die tip, KPN.Daar heb je een punt, maar of ze daar wat mee willen doen, ik vraag het me af! 😕
Reputatie 7
Badge +20
Beste BernardHeuer, bedankt voor je bericht.
Het is natuurlijk niet fijn dat je deze foutcode nu al 2 (misschien nu al wel 3 dagen) krijgt! Hoelang na de herstart werkt het dan weer goed? En op welke manier herstart je de tv-ontvanger? Ik ben benieuwd of een reset in dit geval het probleem helemaal kan oplossen. Foutcode 3025 betekend namelijk dat het opnemen niet gelukt is. Wil je me laten weten of je het ook op de reset manier hebt geprobeerd? Anders ga ik verder voor je kijken!
Reputatie 7
Badge +20
@BernardHeuer, ik heb geen reactie meer ontvangen en het is nu enkele dagen later. Is het probleem inmiddels opgelost, of ervaar je het nog steeds?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hollander! Vervelend te lezen dat jij deze foutcode ook had. Het is niet zo zeer dat dit een storing is die in een bepaald gebied voorkomt. Het is iets dat op individuele basis kan voorkomen. Wordt in de meeste gevallen opgelost door de ontvanger te herstarten, of terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wij kunnen op afstand niet zien of jij deze foutcode hebt.
Takke KPN het hun foutcode 3025. Ik had de foutcode zelf verholpen via instellingen, maar nu is die takke foutcode 3025 terug!!
Reputatie 7
Badge +28
Jammer dat te horen, Hollander! Wanneer zie je deze code? Is dat bij het kijken van een opname, of ook als je films of series on demand kijkt, of Terugkijken gebruikt? Ervaar je met gewoon tv kijken ook problemen? Niet per sé deze foutcode, maar in het algemeen?
Kan al sinds afgelopen vrijdag geen opname kijken door weer deze code 3025
Alles al gedaan maar helaas
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Debora, gaat dit om een specifieke opname of alle opnames? Zie ook Interactieve TV: Oplossen van foutcode 2035 voor meer informatie en tips.

Reageer