Beantwoord

Onbekende opgenomen programma's

  • 7 May 2021
  • 24 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi

ik zie in mijn tv gids heel veel programma's die opgenomen worden en mijn in mijn lijst opgenomen programma's staan ook veel programma's terwijl ik zelf bijna nooit wat opneem kan dat uitgeschakeld worden kan er niet van vinden bij google of het forum

gr hertog kees

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 May 2021, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @hertog kees,

Je kunt bij opnames kijken bij: “Geplande Opnames”, daarna op rood drukken, en daarna op “OK”. Daar kun je je opnames verwijderen, dan wordt er daarna niet meer opgenomen. 

Reputatie 2
Badge

ja dat lukte ook al niet had ik niet genoemd maar het probleem is dat ik zelf geen opdracht geeft voor het opnemen van programma's

gr hertog kees 

Reputatie 7
Badge +24

ja dat lukte ook al niet had ik niet genoemd maar het probleem is dat ik zelf geen opdracht geeft voor het opnemen van programma's

gr hertog kees 

Misschien andere huisgenoten? Of heeft u misschien een kastje uitgeleend aan een ander? Of uw itv login gegevens aan iemand anders gegeven? 

Reputatie 2
Badge

nee niets van dit alles kan er niet iets mis zijn met de afstand bediening omdat ook de rode knop niet goed werkt

Reputatie 7
Badge +22

nee niets van dit alles kan er niet iets mis zijn met de afstand bediening omdat ook de rode knop niet goed werkt

Welke merk en type TV ontvanger heb je? Als de afstandsbediening niet goed werkt, dan kun je eventueel een nieuwe aanvragen via 0800 - 04 02. 

Reputatie 7
Badge +24

nee niets van dit alles kan er niet iets mis zijn met de afstand bediening omdat ook de rode knop niet goed werkt

Welke merk en type TV ontvanger heb je? Als de afstandsbediening niet goed werkt, dan kun je eventueel een nieuwe aanvragen via 0800 - 04 02. 

Of check dit topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-kapot-64394?postid=64394#post64394

Reputatie 2
Badge

Een arris

Ooit een omruil gehad van een tv ontvanger? (indien dat een Motorola was kan ie niet per ongeluk bij een ander terecht zijn gekomen met jouw gegevens)

Ooit iemand (inlog)gegevens gegeven voor de kpn itv app of website??? (kpn id, oei, of abonnementsnummer/pin)

Reputatie 2
Badge

Nee niets van dit alles ben nu ongeveer 9 maanden bij kpn alleen de modem is vervangen door kpn monteur had eerst een kpn box nu een experia v10 a waar ik binnenkort weer een ander krijg

Het blijft apart. We hebben nog wel eens iemand met spookopnamen, maar dan is er altijd een ontvanger omgeruild. En de oude heruitgegeven, maar vergeten te resetten.

Je hebt ook niet een tweede ontvanger ‘uitgeleend’ of iemand die kan inloggen op je KPN ITV app/website met je gegevens?

Zou je vast, indien nog niet gedaan, je profiel hier kunnen invullen. Dan kan de kpn moderator die dit topic krijgt direct eens even in je admin duiken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @hertog kees. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat er onbekende opnames in jouw opnamelijst staan. Hoeveel tv-ontvangers heb je op dit moment in huis aangesloten? Zou je het serienummer van deze tv-ontvanger(s) achter willen laten in het "persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Het blijft apart. We hebben nog wel eens iemand met spookopnamen, maar dan is er altijd een ontvanger omgeruild. En de oude heruitgegeven, maar vergeten te resetten.

Je hebt ook niet een tweede ontvanger ‘uitgeleend’ of iemand die kan inloggen op je KPN ITV app/website met je gegevens?

Ik vermoed dat dit het geval is en zoek het graag verder voor je uit. 

Reputatie 2
Badge

hoi

ik heb geen 2e ontvanger en volgens mij kan er niemand inloggen als het goed is

arris vip5202 ik kon geen kopje vinden persoonlijke opmerkingen bij profiel

Reputatie 2
Badge

hoi

ik heb geen 2e ontvanger en volgens mij kan er niemand inloggen als het goed is

arris vip5202 ik kon geen kopje vinden persoonlijke opmerkingen bij profiel

m92023p30314

Reputatie 7
Badge +22

hoi

Volgens mij kan er niemand inloggen als het goed is

@hertog kees niet ooit eens gegeven (familie en/of vrienden) zodat iemand het op hun mobiel of tablet tv te kunnen kijken? (Abonnementsnummer & ITV pincode)

Want op de app kunnen ze dan ook bij jou opnamelijst.

Reputatie 2
Badge

Alleen me vrouw heeft de app maar die gebruikt hem nooit

Gr hertog kees 

Reputatie 7
Badge +22

Alleen me vrouw heeft de app maar die gebruikt hem nooit

Gr hertog kees 

Dus in jou verdere familie en vriendenkring hebben niet jou abonnementsnummer en de ITV pincode, in ook jou KPN ID niet? Misschien bij iemand het in de telefoon ingevoerd? Ik vraag die dingen echt even heel goed zodat we dit kunnen uitsluiten. :wink:

Reputatie 2
Badge

Nee we zijn al wat jaartjes samen en me kinderen gebruiken geen WiFi en dus niemand heeft van mij een code of abonnee nr gehad zou ook niet weten waarom  ,misschien gegeven aan kpn monteur maar zal er niets mee doen denk ik 

Reputatie 7
Badge +22

Nee we zijn al wat jaartjes samen en me kinderen gebruiken geen WiFi en dus niemand heeft van mij een code of abonnee nr gehad zou ook niet weten waarom  ,misschien gegeven aan kpn monteur maar zal er niets mee doen denk ik 

Bedankt voor de terugkoppeling @hertog kees, dan zal er toch verder gekeken moeten worden door KPN. Ik vind het wel een vreemde zaak.

Laten we het even omdraaien. Je bent nu 9 maanden klant.

Heb je zelf bij aansluiting / installeren van je ontvanger wel het abonnementsnummer en pincode moeten invoeren??? Of deed ie het direct? Want dan kan het ook nog zijn dat jouw decoder op het abo/nummer van een ander zit.

Reputatie 2
Badge

Sorry peter dat weet ik niet meer zag er wel erg nieuw uit

Reputatie 7
Badge +21

hoi

ik heb geen 2e ontvanger en volgens mij kan er niemand inloggen als het goed is

arris vip5202 ik kon geen kopje vinden persoonlijke opmerkingen bij profiel

m92023p30314

Bedankt voor het achterlaten van het serienummer. Ik heb het voor je nagekeken en @PeterG had gelijk. Ik kwam nog een andere tv ontvanger tegen en heb deze ontvanger verwijderd. Zou je in het menu van jouw tv-ontvanger alle opnames die jij niet zelf hebt ingepland onder “geplande opnames” willen verwijderen? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds gebeurd.

Reputatie 2
Badge

hoi het is gelukt ik heb geen vreemde opnames meer dank je wel

gr hertoh kees

Reputatie 7
Badge +22

hoi het is gelukt ik heb geen vreemde opnames meer dank je wel

gr hertoh kees

Fijn dat het opgelost @hertog kees, veel plezier nog met TV kijken, en een fijne zondag.

Reputatie 2
Badge

:thumbsup: