Beantwoord

ondanks diverse updates op afstand regelmatig “bevriezen” van beeld tv

  • 11 June 2021
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Sinds KPN Telfort heeft overgenomen regelmatig bevriezen van tv beeld ook na zgn afstand en mijn kastje opnieuw opstarten 

icon

Beste antwoord door WimPhil 14 June 2021, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en welk type modem heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op  het modem?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @WimPhil, welkom op het forum! 

Wat irritant dat het beeld regelmatig bevriest terwijl je tv kijkt. Alles behalve ideaal! 

Ervaar je hier nog steeds problemen mee of is het inmiddels opgelost? Als je nog problemen ervaart, dan ben ik heel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @Joep1965 zodat we een goed beeld van jouw aansluiting hebben. :blush:

Voor sneller contact kun je beter met ons bellen via 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Heb het kastje uitgeschakeld en na 2 minuten weer ingeschakeld doet het voorlopig weer oké maar valt mij op dat dit toch regelmatig gebeurd!

Reputatie 7
Badge +10

Mooi om te lezen dat het weer werkt @WimPhil. Hopelijk blijft dit nu zo. Ervaar je toch weer problemen? Bel ons dan gerust eens via 0800 0402 (gratis) zodat je aansluiting eens nagekeken kan worden.