Beantwoord

Onderste deel afstandsbediening kapot?

• 18 september 2018
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Goedemorgen,
Mijn afstands bediening is stuk onderste helft werkt niet meer is het mogelijk een andere te ontvangen??..

Mvg Patrick
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 september 2018, 10:30

@Paddyarnhem, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Deze heb je dan binnen 1-2 werkdagen in huis 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Patrick, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat een deel van je afstandsbediening niet goed meer werkt! Wel raar.. alleen de onderste helft. Enfin, ik stuur je graag een nieuwe op. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik heb zo snel mogelijk voor je aanvragen!
Reputatie 7
Badge +21
@Paddyarnhem, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Deze heb je dan binnen 1-2 werkdagen in huis 😉
Goedemiddag Susan,
Heb na een maand nog steeds geen afstands bediening binnen de service is al net zo klote als jullie wifi hou die bediening maar ik zeg mijn abonnement op helaas nooit geen problemen gehad met kpn maar de laatste maanden is het bagger.
iig bedankt gr Patrick
Nooit geen problemen gehad? Dus had je altijd problemen? 😉
Oh jij heb je klant vriendelijk cursus niet gehad zeker
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Paddyarnhem, dat is niet fijn om te horen! Wel jammer dat je dit niet eerder even gezegd hebt, dan had ik er meteen naar kunnen kijken en had je niet zo lang hoeven wachten! Ik zie dat er nogmaals een opgestuurd is vandaag, hopelijk is daarmee dit probleem alsnog opgelost gaat worden!

Reageer