Beantwoord

Ondertiteling

  • 3 May 2019
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Een film besteld, waarvan de ondertiteling ineens verdwijnt tijdens de film.
Waar kan je de ondertiteling instellen?
icon

Beste antwoord door Joran 6 May 2019, 11:21

Bekijk origineel

4 reacties

De ondertiteling zit ingebakken en wordt dus gewoon meegestuurd net als bij een ondertitelde tv-uitzending. Als deze halverwege er niet meer is is daar door de leverancier een fout gemaakt.

Jammer dat je de betr. film niet noemt. Ook of het de SD of de HD versie betrof a.j.b. Dan kan een KPN moderator, die hier nog komt, dit doorgeven aan de leverancier. Ook kan deze je de huurkosten, indien je die hebt, vergoeden.

Voor dat laatste zijn gegevens in je forumprofiel nodig. I.i.g. naam contractant, klantnummer, postcode + huisnummer.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @A.A.1! Wat Peter zegt inderdaad 🙂 Kun je je profiel nog aanvullen en aangeven welke film dit betreft? Dan maak ik er direct melding van.
bedankt voor de reacties.
Het betreft de film: Unbroken - path to redemption
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De storingsdienst heeft het bevestigd en we hebben de leverancier gevraagd een goede versie van de film toe te sturen. Dat zal binnen een paar dagen zijn opgelost. Ik heb voor nu de kosten van de film vergoed, zodat dit weggestreept wordt op de eerstvolgende factuur. Bedankt voor het melden!

Reageer