De ondertiteling zit ingebakken en wordt dus gewoon meegestuurd net als bij een ondertitelde tv-uitzending. Als deze halverwege er niet meer is is daar door de leverancier een fout gemaakt.
Jammer dat je de betr. film niet noemt. Ook of het de SD of de HD versie betrof a.j.b. Dan kan een KPN moderator, die hier nog komt, dit doorgeven aan de leverancier. Ook kan deze je de huurkosten, indien je die hebt, vergoeden.
Voor dat laatste zijn gegevens in je forumprofiel nodig. I.i.g. naam contractant, klantnummer, postcode + huisnummer.
Dank! De storingsdienst heeft het bevestigd en we hebben de leverancier gevraagd een goede versie van de film toe te sturen. Dat zal binnen een paar dagen zijn opgelost. Ik heb voor nu de kosten van de film vergoed, zodat dit weggestreept wordt op de eerstvolgende factuur. Bedankt voor het melden!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.