Beantwoord

ondertiteling

  • 27 October 2019
  • 34 reacties
  • 5618 keer bekeken

Wij zijn net overgestapt naar de KPN, maar krijg geen ondertiteling.  Ik lees op oudere forums dat dit niet kan bij de KPN? Ik schrik hier van, had bij de Ziggo altijd ondertiteling aan staan. 

icon

Beste antwoord door huistijger 28 October 2019, 05:28

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb probleem met de ondertiteling op  Één en Canvas  doorgezet naar mijn collega's, zodat ze kunnen onderzoeken wat er aan de hand is. Hopelijk is het snel opgelost. Als ik meer weet, dan deel ik dit met jullie 🙂 

Reputatie 5
Badge +7

De ondertiteling lijkt weer te werken op Canvas en Één, werkt het bij jullie ook weer @PeterG @CorL  ? 

Hoi, Jiske.

Nu. Één. Dieren in nood.
Met ondertiteling die gewoon doorloopt en niet meer blijft hangen idd. :slight_smile:

Canvas nu tekst-tv dus niet te testen met TT 888.

Hallo Jiske bij mij werkt  het ook weer op een op canvas zal ik later checken..

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor het snelle controleren @PeterG  en @Frank Vr. ben blij dat het weer werkt :slight_smile:

Wij ook 😊

Reputatie 2
Badge

Dat antwoord van huistijger, is dat KPN proof? 

Bij mij werkt het niet. Je bedoelt toch die knop rechtsonderin met dat 'tekst' veldje?

Na indrukken eerst een hele tijd niets, dan het TT veld over het gewone beeld heen 

Dan 888 intoetsen en dan .........niets nada.

(Ik heb geen glas, dus een trage verbinding  21.5down en 3.85 up. Maakt dat wat uit?)

Als er ondertiteling wordt meegestuurd zou dat moeten werken. Om welk kanaal gaat het?

Reputatie 2
Badge

:thinking: Correctie: het werkt nu ineens wel. Maar dat grote lettertype in een zwarte achtergrond is niet een oplossing. Misschien komt er ooit een "nette”oplossing. Daar wacht ik dan maar op.

Reageer