Beantwoord

Ondertiteling Love Nature

  • 18 April 2019
  • 16 reacties
  • 985 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ik kijk nu al een tijdje naar de zender Love Nature (HD).
Het valt mij op dat de ondertiteling niet helemaal goed loopt.

Is jullie dit ook al opgevallen? Blijkbaar bij KPN zelf nog niet.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 18 April 2019, 16:14

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Clvgt,

Ik denk dat KPN hier niks aan kan doen, denk dat het bij de zender ligt, ik denk dat KPN dit wel kan aankaarten. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Clvgt. Het klopt dat wij hier zelf weinig aan kunnen veranderen, zoals Dennis al aangeeft. Neemt natuurlijk niet weg dat het erg vervelend is. Ik heb dit zojuist intern doorgegeven. Ik hoop dat de ondertiteling snel wel synchroon loopt. Bedankt voor het doorgeven.
Reputatie 2
Badge +2
Okay, Ik heb net bij iemand gekeken met Ziggo en zelfs daar loopt het niet goed.

Dus het ligt idd aan de zender.

Bedankt voor het doorgeven.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Clvgt 🙂

Ik snap jou vraag niet goed. Een paar dagen geleden was er ineens een vernieuwd menu op mijn beide 4k ontvangers.

Via de iTV-app is er wel ondertiteling. Wat bedoel je met nieuw platform?

Reputatie 7
Badge +16

Heeft niks met nieuwe platform te maken @DirkMar. Zowel het oude als het nieuwe iTV platform hebben geen ondertiteling op 34 op dit moment. Ik vermoed dat er vanuit de aanvoer naar de tv ontvanger geen ondertiteling wordt meegestuurd.

De nieuwe software gaat gelijk samen met de overstap naar een nieuw platform wat continu communiceert met de iTV app en tv.kpn.com. Daarnaast zijn er meer vernieuwingen en nieuwe dingen mogelijk om te ontwikkelen voor kpn op het nieuwe platform.

Ondertiteling LoveNature weg, ook voor de zeer ouderen. Kom op, doe er wat aan!!

S.V.P.

Aan allen. De ondertiteling is voorlopig ook via TeleTekst 888 te krijgen!

Te kleine letters? Verdubbel de hoogte met de knop menu.

Geen kijken met die zwarte balken!

Daar gaat het niet over, @DirkMar ! Is het discussiepunt niet hier. Je kan zo i.i.g. het gemis tackelen.

Daar gaat ‘t mij nou net wel over meneer PeterG. Het is niet zo als het hoort te zijn. KPN moet dit gewoon oplossen.

Dan moet je je ook niet druk maken dat er geen gewone ondertitels zijn momenteel en kijk je nu toch lekker zonder ondertitels. Jeetje.

Met dit soort domme opmerkingen schiet ik ook niet op. Meld me af bij dit forum.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist aan mijn collega's doorgegeven dat de ondertiteling ontbreekt. Ik hoop dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen kan worden. Bedankt voor het doorgeven!

Ik heb zojuist aan mijn collega's doorgegeven dat de ondertiteling ontbreekt. Ik hoop dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen kan worden. Bedankt voor het doorgeven!

Dat is goeie actie. Bedankt!

Reputatie 4
Badge +1

Aan allen. De ondertiteling is voorlopig ook via TeleTekst 888 te krijgen!

Te kleine letters? Verdubbel de hoogte met de knop menu.

Wat een goede tip dat van de letters vergroten via de menu knop. Wist ik veel dat dat kon 😂

Thanks! 

Reageer