Beantwoord

Ondertiteling Netflix niet volledig

  • 24 October 2019
  • 7 reacties
  • 10730 keer bekeken

Admin update 13 januari 2022: De storing met de ondertiteling van Netflix van 10 januari is opgelost. Ervaar je toch problemen? Herstart dan de tv-ontvanger. Helpt dat niet of kom je er niet uit, start dan een eigen topic.

Hallo,

 

Wij hebben sinds een paar dagen dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Is hier wat aan te doen? In de Netflix app hebben we geen problemen. 

Alvast bedankt

Dieneke

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 25 October 2019, 01:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

@Dieneke79 

Je kunt eventueel even proberen om de TV ontvanger een reset te geven:


 

Dan nog eens kijken of dan de ondertiteling volledig is. :wink:

Reputatie 1

Ik had deze week precies hetzelfde probleem. 

Ik denk dat het probleem bij mij gekomen is nadat de ontvanger helemaal vast was gelopen (tijdens Netflix kijken). Daardoor moest ik uiteindelijk de software opnieuw laden, wat niet helemaal soepel liep. 

Na nog een reset lijkt alles weer goed te gaan. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Dieneke79, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! 

Doordat het vrij druk is, is mijn reactie later dan mijn bedoeling is, sorry daarvoor. Ik zie dat je gelukkig al een stukje op weg geholpen bent. Heb je de reset die Dennis hierboven aanraadt al geprobeerd? Ik begrijp dat het bij @Sandra10 het probleem geholpen heeft, dat is fijn :slight_smile: Ik verwacht dat dat bij jou ook goed zal helpen.

Laat je ons weten of het is gelukt en of de ondertiteling daarna weer goed werkt?

Nou eerlijk gezegd hebben we nog even afgewacht, omdat ik niet heel graag een reset wilde doen 😉 

En sinds gisteren is alles weer goed, dus ben erg blij 😄 

 

Bedankt voor de tips en reacties! 

Reputatie 7
Badge +22

Nou eerlijk gezegd hebben we nog even afgewacht, omdat ik niet heel graag een reset wilde doen 😉 

En sinds gisteren is alles weer goed, dus ben erg blij 😄 

 

Bedankt voor de tips en reacties! 

Beste @Dieneke79 

Wat fijn dat dit gewerkt heeft, mocht er weer wat zijn dan weet je ons te vinden.

Reputatie 7
Badge +19

@Dieneke79 Fijn dat de reset heeft geholpen en dat je het ons laat weten :slight_smile: Zoals Dennis ook al zei, als er iets is dan weet je ons te vinden.

Admin update 10 januari 2022: Er speelt op dit moment een storing met de ondertiteling van Netflix. Er wordt aan gewerkt door de Technische Dienst. Houd dat topic in de gaten voor de voortgang van de storing. Heb je vragen of opmerkingen? Plaats ze onder dat topic, zo kunnen we je het beste helpen.

Hallo,

 

Wij hebben sinds een paar dagen dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Is hier wat aan te doen? In de Netflix app hebben we geen problemen. 

Alvast bedankt

Dieneke

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Probleem opgelost! Gewoon de Esperiabox gerestart via het menu Instellingen.