Vraag

Ondertiteling Netflix vergroten?

• 19 november 2017
  • 1 reactie
  • 7499 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Ik wil graag mijn Netflix ondertitels vergroten, dus ben ik naar de website www.netflix.com gegaan.
Daar via mijn account-instellingen, de ondertiteling vergroot...

Dit geeft totaal geen effect op het ITV kastje, waar de ondertitels de zelfde grote blijft? Met de proef op de som heb ik ook de ondertitels veranderd naar de kleur geel, maar ook dat had geen effect.

Vind standaard de ondertiteling erg klein, vandaar mijn vraag hoe ik deze vergroot?

Edit:
Het is me gelukt, maar de kleinste ondertitels is vermoedelijk bedoeld voor een ogentest bij de opticien, en de middelste is te kleine, en de grotere is zo groot dat de letters aan de zijkant van me scherm af vallen?

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/probleem-formaat-letters-netflix-meer-tv-377798/index1.html#post403595

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Goedemorgen Webloq,

Fijn dat het inmiddels gelukt is om de ondertiteling te vergroten. Balen dat er geen goede middenweg voor je bij zit. Je geeft aan dat de grootste optie te groot is, en de middelste nog steeds te klein. Kun je eens een foto sturen van wat je bedoelt? Ik kan het dan doorzetten naar de juiste collega's!

Alvast bedankt!

Reageer