Ondertiteling staat vaak stil

  • 6 January 2019
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ook twee tv geregeld met ondertiteling stilstaandbeeld dan op de een dan op de andere tv staan alle twee aan alles is er in de jaren al geruild en gedaan ook nieuwe kastjes we kijken draadloos ook die kastjes zijn vervangen ik denk dat het tijd is om over te stappen naar een andere provider

Admin: Bericht afgesplitst van Stilstaand beeld bij gebruik teletekst ondertitels (HDGlas) | KPN Community

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @phstokker. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het beeld steeds stilstaat. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit kunnen verhelpen. Welke type Draadloze Verbindingsset heb je op dit moment in huis? Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Devolvo duo 500
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt achtergelaten. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg het probleem al verholpen is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer