Beantwoord

Ondertiteling uitzetten wil alleen als je zapt

  • 12 March 2019
  • 4 reacties
  • 11720 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb er ook nog een verbeterpunt. Als men ondertitels gebruik voor slechthorende, dan kan men die niet meer uitzetten. Wat dan helpt is eventjes naar een andere zender te gaan. Lijkt mij ook niet erg gebruikersvriendelijk.

Admin: afgesplitst eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 12 March 2019, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @MelskeH, bedoel je dit in de app of op de ontvanger? En is dat op bepaalde zenders of merk je dit overal?
Reputatie 3
Badge +1
In de ontvanger, bij NPO 1 was ik dat aan het uitproberen, was benieuwd of dat ook werkte bij bv de BBC zenders, maar helaas daar werkt de ondertiteling niet.
Op deze zenders kun je ondertiteling aanzetten middels de teletekst knop. Uitzetten met de "tv " knop (die met het huisje). Daar hoef je niet voor te zappen.

NPO zenders 888
Talpa zenders 888
RTL zenders 888 (ondertitelen lang niet alles, ong. 50 %)
ARD, ZDF 150
BBC 888 (ja, werkt echt wel. Druk op TT knop: het lijkt niet te werken maar als je 888 intoetst....)
Reputatie 3
Badge +1
Op deze zenders kun je ondertiteling aanzetten middels de teletekst knop. Uitzetten met de "tv " knop (die met het huisje). Daar hoef je niet voor te zappen.

NPO zenders 888
Talpa zenders 888
RTL zenders 888 (ondertitelen lang niet alles, ong. 50 %)
ARD, ZDF 150
BBC 888 (ja, werkt echt wel. Druk op TT knop: het lijkt niet te werken maar als je 888 intoetst....)


Bedankt ga ik uitproberen of het hier wel werkt !!!