Onderzoek

Onderzoek interactieve TV app

  • 6 January 2020
  • 9 reacties
  • 561 keer bekeken
Onderzoek interactieve TV app
Reputatie 7
Badge +25

We zien hier op het forum regelmatig vragen en verzoeken over de iTV app. Kijk jij regelmatig tv via mobiel of tablet? Laat je stem dan horen, en help de app nog beter worden!

Wil jij ons helpen om de interactieve tv app voor mobiel en tablet nog mooier te maken? Doe dan mee aan ons (korte) onderzoek.

Ga snel naar KPN iTV app onderzoek  (wachtwoord: ****)

ook bereikbaar via QR code:

Alvast bedankt!

Admin: Bedankt voor jullie deelname, we hebben voldoende resultaten binnen. Onderzoek is gesloten.  


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Done.

Reputatie 7
Badge +25

Done.

Dank je!

Reputatie 2
Badge

Zojuist gedaan 

Reputatie 7
Badge +25

Zojuist gedaan 

Thanks! Wordt gewaardeerd.

Reputatie 4
Badge +1

Jammer dat jullie dit nog niet doen voor de ITV app op televisie. daar zou ik toch wel heel graag de ondertitelingsoptie tevoorschijn zien komen.

Reputatie 7
Badge +25

Jammer dat jullie dit nog niet doen voor de ITV app op televisie. daar zou ik toch wel heel graag de ondertitelingsoptie tevoorschijn zien komen.

Paar maandjes geleden hebben we dit ook gedaan voor de Smart tv app. :nerd:

Reputatie 4
Badge +1

Jammer dat jullie dit nog niet doen voor de ITV app op televisie. daar zou ik toch wel heel graag de ondertitelingsoptie tevoorschijn zien komen.

Paar maandjes geleden hebben we dit ook gedaan voor de Smart tv app. :nerd:

Oeps… toen was ik waarschijnlijk nog te druk met herstellen van een heftige operatie… excuus :-)

Reputatie 7
Badge +25

Jammer dat jullie dit nog niet doen voor de ITV app op televisie. daar zou ik toch wel heel graag de ondertitelingsoptie tevoorschijn zien komen.

Paar maandjes geleden hebben we dit ook gedaan voor de Smart tv app. :nerd:

Oeps… toen was ik waarschijnlijk nog te druk met herstellen van een heftige operatie… excuus :-)

Geen excuus nodig. Het herstellen van een heftige operatie lijkt me toch wat belangrijker dan een enquête...

Reputatie 7

Hallo!  Iedereen die aan het onderzoek heeft meegedaan, bedankt voor jullie input! :raised_hands_tone2: We hebben voldoende resultaten binnen om mee aan de slag te kunnen. Het onderzoek wordt nu gesloten.  

Reageer