Ongelooflijk slechte dienstverlening

Ergens in april: Ik wil een verhuizing doorgeven, misschien op 25/5, maar dat lijkt me gevaarlijk zo vlak voor een lang weekend.... "Meneer maak u geen zorgen, wij verhuizen op 25/5 uw internet, we vertrekken niet voordat het werkt!" :-)))))
25/5 ochtend: Monteur verschijnt en vertrekt na 2 uur, zonder werkend internet: "Meneer, het signaal komt netjes binnen, maar ik kan de verbinding naar uw aansluitpunt niet vinden, ik kan niks meer doen en ik heb nog meer te doen" :-(((
25/5 middag: Helpdesk-1 "Meneer, u heeft een zakelijk abonnement, u moet de andere helpdesk hebben". Helpdesk-2 "Meneer, wat vervelend, wij zorgen dat het vandaag nog wordt opgelost, zodat u niet het hele pinksterweekend zonder zit!! Ik bel u om 4 uur om te horen of het gelukt is." Niemand gezien, niemand meer gehoord, heel weekend geen internet. :-(((((((
29/5: Helpdesk-2: "Meneer, u heeft een particulier abonnement, u moet de andere helpdesk hebben". Helpdesk-1: "Meneer wat vervelend, we gaan dit voor u oplossen. Schikt het als de monteur morgen komt?" Nee natuurlijk niet, ik wil VANDAAG een oplossing! "Uhh, ja u heeft gelijk, er komt vanmiddag nog een monteur naar u toe!" Bevestiging per SMS en per mail. :-)) 2 uur later: "Hallo meneer, ik bel u om een afspraak met onze monteur in te plannen" Dat hoeft niet, die is vanmorgen al gemaakt :-~
Hele middag thuis gezeten, niemand meer gezien of gehoord. :-((((( 
30/5: Helpdesk. "Goh meneer, wat gek, ik kan uw gegevens helemaal niet vinden op dit adres, ik ga het even uitzoeken en bel u terug". Twee uur later: "Meneer, ik heb u gevonden! Ik zie dat uw opdracht 25/5 is binnengekomen en dat uw signaal volgende week dinsdag wordt geleverd. Wel vervelend hè?" Mevrouw, dit is het verkeerde antwoord op de verkeerde vraag. Het signaal is al lang geleverd, alleen niet aangesloten in mijn huis! "Oh, uh, tja, dan ga ik het nog even verder uitzoeken, ik bel u terug!!" Niets meer gehoord.... :-((((
31/5: Hele dag cursus gegeven dus even geen tijd voor de vele helpdesken (à € 0,10 / min).
1/6: Helpdesk. "Meneer wat een ernstig verhaal, we gaan dit nu echt voor u oplossen. Er komt vanmiddag tussen 2 en 4 uur een monteur naar u toe! Kunt u dan thuis zijn. Weer een vrije middag, maar vooruit" 🙂?
Kwart over 4, geen monteur. :-((((( Dus weer de helpdesk gebeld. "Meneer wat gek, de opdracht is om 15.10 uur geannuleerd, maar ik kan niet zien door wie. Helaas kan ik voor vandaag geen monteur meer regelen. Morgen (zaterdag) tussen 8 en 10 uur komt de monteur bij u!" 
2/6 Zaterdag 9.15. DE MONTEUR!!! :-))) "Tja meneer, ik zie dat het signaal binnen komt (op het ISRA punt), maar de verbinding met uw gebouw kan ik niet vinden" Inmiddels weet ik dat dit probleem zich ook bij een van de andere bewoners op het terrein voordeed, dat is met hulp van de monteur opgelost door een nieuwe kabel te spannen (door de lucht) van het gebouw waar het signaal binnen komt. Dat moet nu dus ook kunnen, toch? "Zou kunnen, maar dat ga ik niet voor u doen, daar ben ik uren mee bezig. Ik kan u wel de kabel leveren, maar die moet u dan wel direct betalen en verder zelf aanleggen". Argumenten dat mij is beloofd alles werkend op te leveren, no matter what, mogen niet baten. IK WIL INTERNET, dus ik accepteer dit idiote voorstel en leg zelf de kabel aan. Na 3 uur ploeteren hangt de kabel via lantarenpaal en voorgevel op zijn plek. En het werkt ook nog! IK HEB INTERNET! :-))))))

(Ik heb in dit verhaal alle doorverbindingen en verbroken verbindingen met heldesks, waarbij ik telkens wéér het hele steeds langer wordende vehaal opnieuw moest vertellen, maar achterwege gelaten... Totale tijdsduur aan de telefoon: zeker 3 uur)

Conclusie: Dienstverlening, service en coördinatie bij KPN zijn volkomen waardeloos!!! Onvoorstelbaar dat dit bedrijf nog geld verdient. Helaas is dit al de tweede verhuizing binnen 1½ jaar waarbij ik dit meemaak. Het is dat ik weinig méér vertrouwen heb in andere providers, maar anders...

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Beste arnismail,

Erg spijtig om te lezen dat u zo bent behandeld. 

Ik zou graag met u in contact willen komen, zou u mij uw telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reageer