Beantwoord

Ongevraagd zenderpakket gewijzigd

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

In mei blijkt mijn zenderpakket gewijzigd te zijn. Ik heb dat zelf niet gedaan. Hoe kan dit gebeurd zijn? Tot en met September heb ik nu iedere maand 12,99 extra betaald.
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 September 2019, 11:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Bakel-Helmond, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat een rare gewaarwording dat je opeens een zenderpakket aan hebt staan die je zelf niet aangeschaft hebt. Wij zetten zoiets ook niet zomaar aan.. dus een beetje vreemd is het wel dat snap ik! Heb je misschien iemand in de omgeving die gebruik maakt van jouw gegevens om bijvoorbeeld in te loggen op de iTV app of een partner die het wellicht aan heeft gevraagd?

In ieder geval kijk ik graag met je mee of ik kan zien op welke manier het aangezet is. Kan je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

PS: heb je via MijnKPN het pakket alweer uitgezet?
Reputatie 7
Badge +21
@Bakel-Helmond, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Ik hen inmiddels 2 pakketten uitgezet waarvan ik niet wist dat deze aanstonden. Ik heb ook heel lang betaald voor opnemen wat ik nooit heb gedaan. In de winkel in Helmond werd mij verteld dat ik basis pakket had en dat hier niets mee af kon. Ik voel mij wel erg bekocht..
Reputatie 7
Badge +21
@Bakel-Helmond, ik kijk graag mee hoe dit zo gekomen is maar heb daarvoor wel gegevens nodig. Dus zou je alsnog je Forum profiel willen aanvullen?

Reageer