Beantwoord

Ongewenst zenderpakket bestelt

  • 14 November 2019
  • 2 reacties
  • 164 keer bekeken

Beste kpn. Ik probeerde van acht een film te huren en is gelukt mAr ik zit nu ook met een erotiek gedoe die ik vgens de site per 13 12 kan opzeggen.  Ik heb  geen gebruik van gemaakt . Sterker nog. Is onvindbaar iknwio.er vanaf. Heb al afgerekend voor en lossefilm. Kunt u mij wijzen hoe ik dat kan? Mvg. Wachtend op uw reactie

 B croes 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 November 2019, 11:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dan.blom. Welkom op het KPN Forum. Helaas is het niet mogelijk om een zenderpakket binnen een maand op te zeggen. Een zenderpakket heeft een contractduur van één maand. Daarna kan je het zenderpakket per dag uitzetten in Mijn KPN of op de tv-ontvanger. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om het per direct te verwijderen. :disappointed_relieved:

Je kan de zenders uit het Erotiek pakket bekijken op kanaal 655 t/m 659. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dan.blom. Welkom op het KPN Forum. Helaas is het niet mogelijk om een zenderpakket binnen een maand op te zeggen. Een zenderpakket heeft een contractduur van één maand. Daarna kan je het zenderpakket per dag uitzetten in Mijn KPN of op de tv-ontvanger. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om het per direct te verwijderen. :disappointed_relieved:

Je kan de zenders uit het Erotiek pakket bekijken op kanaal 655 t/m 659. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag hiermee is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer