Beantwoord

Online tv error

  • 30 August 2019
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Mijn Lenovo laptop wil de filmpjes van KPN niet afspelen. Inloggen en opname lijst bekijken is geen probleem. Via Google Chrome op www.interactievetv.nl bij KPN online ingelogd. 'Error during license server' verschijnt in beeld. KPN klantenservice verwees mij naar dit forum. Het ligt mogelijk aan de instelling van de laptop ligt, daar het op andere laptop en telefoon wel functioneert.
icon

Beste antwoord door RosemarieP 1 September 2019, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Rosemarie, welkom bij ons op het forum.

Aangezien het wel op een andere laptop wel werkt zoek ik het ook in een instelling van deze laptop.

Zou je de cookies willen verwijderen? Ook ben ik benieuwd naar welke browser je gebruikt. Zou je ook, puur om te testen, een andere willen proberen? Chrome of Mozilla Firefox?
Als je een laptop met windows hebt kan je ook altijd Edge gebruiken (doe ik ook). Als je die nog niet hebt gebruikt weet je dat je een schone browser hebt en deze zit standaard in Windows (nieuwere).
Reputatie 7
Badge +24
Als je een laptop met windows hebt kan je ook altijd Edge gebruiken (doe ik ook). Als je die nog niet hebt gebruikt weet je dat je een schone browser hebt en deze zit standaard in Windows (nieuwere).

Zeker, vandaar ook mijn verzoek om het met Chrome of Firefox te proberen. We horen graag van je @RosemarieP
Hi Alex_P en CorL,

Beide bedankt voor jullie tips. Het verwijderen van de cookies maakte geen verschil en zo als ik al aangaf maakte ik juist al gebruik van Chrome.

Het is overigens niet meer nodig om Edge of Firefox te gaan proberen of andere instellingswijzigingen te gaan testen, want ik ben er uit al uit.
Het bleek aan de manier van inloggen in KPN online te liggen.
Eerder op zo wel de ander laptop als op mijn telefoon heb ik ingelogd met mijn e-mail en wachtwoord. Op deze nieuwe laptop was ik voor het gemak (ik had die gegevens al bij de hand) ingelogd via de mogelijkheid om in te loggen met abonnementsnummer en bijhoorende pincode.

Na opnieuw in te loggen en dit dus te wijzigen, functioneert alles en worden alle filmpjes afgespeeld! 😃