ONS is de zender van de maand september 2019

  • 21 August 2019
  • 3 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28
In september is nostalgiezender ONS de "Zender van de Maand" bij KPN. Deze maand kunnen niet alleen kijkers met een pluspakket, maar alle KPN-klanten met Interactieve Televisie via kanaal 42 kijken naar deze zender.

Wat is ONS?

ONS is dé tv-zender voor mensen die nostalgie een warm hart toedragen. ONS biedt een breed aanbod aan goede series, Nederlandse en buitenlandse speelfilms, geschiedenis, muziek en entertainment.

Herkenbare programma’s

Bij ONS ziet u programma’s uit en over het verleden. Programma’s die u een goed gevoel geven. Denk aan klassiekers als Wordt U al Geholpen?, Medisch Centrum West en You Rang M'Lord?. Maar ook prachtige historische kostuumdrama’s als James Herriot en The Onedin Line en films die de sfeer van vroeger uitademen.

Maar ONS biedt veel meer: natuurprogramma’s, films met topacteurs als Monique van de Ven, Rutger Hauer en Peter Faber en aandacht voor ‘het goede leven’ met bijvoorbeeld de culinaire roadtrip van acteur Sjoerd Pleijsier in En Route avec Pleijsier.

Uiteraard ziet u bij ONS ook echte beelden van vroeger in archiefprogramma’s als Een Bijzonder Jaar, De Gouden Jaren en Mijlpalen van de 20e eeuw.

De beste Nederlandse entertainers keren bij ONS terug op de buis: Snip en Snap, De Mounties en een keur aan andere toppers in het programma Gouden Amusement.

En er is muziek! Erik de Zwart presenteert het Top 40 Hitdossier en in De Plaat Blijft Hangen ziet u muziekclips uit de jaren 70 en 80. Haal uw dansschoenen maar uit de kast!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Werk jij bij KPN ofzo? Omdat jij nu al weet wat de zender van de maand voor september is. 😉 Hoe weet jij dat zo eerder?

En ik vind nog steeds dat KPN zenders moet pakken uit een ander pakket. Bijvoorbeeld het Duitspakket, of uit een van de andere pakketten. Want de Pluspakket zullen de meeste wel hebben, omdat ze KPN Compleet zijn. Denk dat KPN eens iets nieuws moet proberen. Want dat Pluspakket ken ik nu wel uit me duimpje. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Hi Dennis,

Nee, ik werk niet bij KPN. 😂
Maar ik verdien mijn geld met voorspellingen. Tot nu toe lukt dat redelijk.... 😉
Reputatie 7
Badge +22
Hi Dennis,

Nee, ik werk niet bij KPN. 😂


Maar ik verdien mijn geld met voorspellingen. Tot nu toe lukt dat redelijk.... 😉

😂 ben jij een medium? “Er staat in de sterren ✨⭐️ geschreven, dat KPN klanten in september kunnen kijken naar ONS. 😂🤣