Beantwoord

Ontbreken van afleveringen Jamestown

  • 6 May 2019
  • 16 reacties
  • 1028 keer bekeken

Reputatie 2
Waarom is er van seizoen 3 van Jamestown maar 1 aflevering te zien?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 10 May 2019, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Ineke M welkom.

Antwoord is heel simpel: de volgende afleveringen moeten nog uitkomen!
Klik Hier voor meer informatie
Reputatie 2
Hallo @Ineke M welkom.

Antwoord is heel simpel: de volgende afleveringen moeten nog uitkomen!
Klik Hier voor meer informatie

Hallo, bedankt voor de reactie, alleen toen ik ondekte dat het 3e seizoen was toegevoegd, waren alle 8 afleveringen te zien. Ik heb er 1 gekeken en na het weekend stond er plots nog maar 1 aflevering, vandaar mijn vraag, toch bedankt!! Groetjes Ineke
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Ineke M. Ik vermoed dat dan een foutje was eerlijk gezegd. Ik wil even navragen hoe de vork in de steel zit zodat je een beetje weet wat de planning is. Ik kom erop terug!
Reputatie 2
Hallo Paul, super lief dat je dat wilt doen, alvast bedankt!!!
Wij zijn deze serie Jamestown aan het bekijken gisteren waren we bij seizoen 2 deel 2. Vandaag is de hele serie weg. Gaat er iets mis?
De hele serie is nu helemaal weg, klopt dat?
Gebeld met KPN en werd goed geholpen maar het probleem werd niet opgelost. M'n kastje werd herstart en daarna gewist terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw gestart maar het mocht helaas niets baten. De serie is niet te zien in het overzicht van het pluspakket....jammer want leek een zeer goede serie....
Badge
Hallo, mogelijke oplossing zou kunnen zijn een reset (terugzetten naar de fabrieksinstellingen plus software update) van de tv-ontvanger. Dit kun je doen via de afstandsbediening,. Kies Menu=> Instellingen=> twee maal gele knop kort indrukken=> in vervolgscherm beide opties van Nee op Ja zetten in de regels: ""terug naar fabrieksinstellingen'' en "" Software update" en dan bevestigen.
Reputatie 7
Badge +25
Hi iedereen. Ik merk exact hetzelfde dus ik ga er achteraan. . To be continued...
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb even gecheckt op mijn telefoon, daar staan alle afleveringen van het 2e seizoen nog op.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb even gecheckt op mijn telefoon, daar staan alle afleveringen van het 2e seizoen nog op.
En de eerste aflevering van seizoen 3 ook nog.

Inmiddels is er een incident aangemaakt voor de technische dienst, dus het heeft de aandacht!
Reputatie 7
Badge +25
Alright, kleine update:

Het is echt een technisch probleem wat ten grondslag ligt aan het verdwijnen van Jamestown op de tv-ontvanger. Daar wordt aan gewerkt door de techneuten! Via de iTV app/https://www.interactievetv.nl/ is het overigens wel gewoon te kijken.

@Ineke M (& anderen): de rest van seizoen 3 wordt toegevoegd nadat de uitzending is geweest. Op zich wel logisch, maar weet dus dat de andere aflevering ook komen.
Hallo, mogelijke oplossing zou kunnen zijn een reset (terugzetten naar de fabrieksinstellingen plus software update) van de tv-ontvanger. Dit kun je doen via de afstandsbediening,. Kies Menu=> Instellingen=> twee maal gele knop kort indrukken=> in vervolgscherm beide opties van Nee op Ja zetten in de regels: ""terug naar fabrieksinstellingen'' en "" Software update" en dan bevestigen.
Hoi Freddy2000SP, precies dat heb ik gisteren gedaan met de klantenservice van KPN aan de lijn en dat loste het probleem niet op. Hij kon op zijn scherm wél Jamestown tussen de series zien staan maar ik niet. We zijn in afwachting van een oplossing. Dus het resetten van de TV en ontvanger brengt géén soelaas.
Reputatie 7
Badge +25

Hallo, mogelijke oplossing zou kunnen zijn een reset (terugzetten naar de fabrieksinstellingen plus software update) van de tv-ontvanger. Dit kun je doen via de afstandsbediening,. Kies Menu=> Instellingen=> twee maal gele knop kort indrukken=> in vervolgscherm beide opties van Nee op Ja zetten in de regels: ""terug naar fabrieksinstellingen'' en "" Software update" en dan bevestigen.Hoi Freddy2000SP, precies dat heb ik gisteren gedaan met de klantenservice van KPN aan de lijn en dat loste het probleem niet op. Hij kon op zijn scherm wél Jamestown tussen de series zien staan maar ik niet. We zijn in afwachting van een oplossing. Dus het resetten van de TV en ontvanger brengt géén soelaas.

Klopt hoor. Resetten van de tv-ontvanger is geen oplossing in deze. Het is een technisch probleem op de achtergrond specifiek voor dat On Demand item.
Reputatie 7
Badge +25
Tijd voor de update:

Het technische probleem is opgelost. Net hier ook even getest en als het goed is kun je Jamestown weer vinden in On Demand! 🙂 Kunnen jullie het ook weer vinden?

Aflevering 2 van seizoen 3 komt er ook aan, en aflevering 3 zal in de komende dagen ook beschikbaar zijn.

@Freddy2000SP @Ineke M @NicoM @Tom676 @Giant2000
Tijd voor de update:

Het technische probleem is opgelost. Net hier ook even getest en als het goed is kun je Jamestown weer vinden in On Demand! 🙂 Kunnen jullie het ook weer vinden?

Aflevering 2 van seizoen 3 komt er ook aan, en aflevering 3 zal in de komende dagen ook beschikbaar zijn.

@Freddy2000SP @Ineke M @NicoM @Tom676 @Giant2000

Het werkt weer! Bedankt.