Ontbrekende opnames motorola VIP1963 / Itv Online

• 16 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 9204 keer bekeken

Sinds kort ontbreken er meerdere opnames bij het overzicht van opgenomen programma's. Het gaat hier om oudere opnames (van 10 maanden geleden) maar ook om opnames van nog geen maand oud.

Als ik bij de iPhone / iPad app kijk (of op de iTV online website) staan deze opnames er wel tussen. Heb geprobeerd om de settop box en het modem te resetten maar dit werkt niet. Heb ook bij actuele storingen gekeken (er is momenteel een storing met het opnemen pakket, vanaf 10-10-2012) maar het probleem is al ouder dan dat, dus dat zal het ook niet zijn denk ik.

De nieuwe opnames zijn allemaal ingepland via de iPhone / iPad app, de oudere opnames weet ik niet meer zeker.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem of is dit al een bekend probleem bij KPN?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste Evert1984, 

Welkom op het Forum. Er is inderdaad een verstoring geweest met het 'Opnemen Pakket'. echter is deze vandaag opgelost gemeld. Over de hele oude opnamen: Heb je deze toen nog lokaal opgenomen of ook al met het Opnemen Pakket. Opnames met het 'Opnemen Pakket' blijven namelijk één jaar bewaard. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Dat de opnames van het opnemen pakket 1jaar "houdbaar" zijn is mij bekend. De oudste opname welke ik in de iPhone app heb staan is van 11-12-2011 en als ik via de settop box kijk is de oudste van 20-7-2012 hier tussen zouden ook nog ongeveer 15 opnames moeten staan.

Ik kan nu even niet kijken of de "oude" opnames terug zijn omdat ik nu niet thuis ben. Maar zal dit vanavond nog wel even doen. Maar zoals ik in mijn topic al zei is mijn probleem namelijk al ouder dan de storing welke vandaag opgelost is.
Reputatie 4
Badge +9
Mocht je de Settopbox nog willen resetten, ik begreep dat dit niet lukte, geef ik je hierbij de instructies:

https:///kpn/board/crawl_message?board.id=KPN_ITV&message.id=2049

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

ook ik loop tegen het probleem aan. Gisteren Voice of Holland opgenomen. 23 min kan er gekeken worden en daarna slaat de opname vast. Dit probleem speelt nu al verscheidene maanden.

Als je gaat resetten verlies je toch al je opnames?

Reputatie 7
Niet bij het Opnemen pakket. De opnames staan dan niet op je ontvanger maar bij KPN op servers.

Beste Boudewijn,

Ik heb gekeken, maar de opnames zijn nog niet terug na het herstel van de storing, ik kan ze nog steeds niet kijken, omdat ze nog niet in het opname overzicht staan bij de settop box. Vind het dan toch nog steeds vreemd dat ze wel op de iPad / iPhone app ertussen staan. Lijkt mij namelijk dat deze informatie van dezelfde server afkomstig is.

Wat het resetten van de settop boxen betreft, dit was wellicht een beetje onduidelijk van mijn kant. Het resetten lukte namelijk wel, maar het was niet de oplossing.

Wellicht moet ik er dan maar eens een keer een telefoontje met de klanten service aan wagen. Moet ze toch sowieso nog een keer bellen, kwam er pas achter dat ik al maanden lang voor een harddisk recorder betaal welke is uitgeschakeld omdat ik het opnemen pakket heb genomen.

Reageer