Beantwoord

Onterecht films op mijn factuur

• 17 november 2016
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Op de factuur van afgelopen maand zijn drie films in rekening gebracht die wij zeker niet gekeken hebben. Volgens KPN medewerkers is het absoluut onmogelijk dat er ook maar iets mis gaat met de ontvanger en er kan ook zeker niets aan gedaan worden. Ik ben erg teleurgesteld en hoor graag of nog meer mensen dit probleem hebben.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Piet1988 18 november 2016, 08:55

Na een paar keer bellen met KPN had ik een werknemer aan de lijn die wel klantvriendelijk was en het probleem super heeft opgelost. Hartelijk dank hiervoor.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hmm. Heb je ooit een ontvanger teruggestuurd?
Reputatie 7
Badge +15
Hmm. Heb je ooit een ontvanger teruggestuurd?
Wat extra toelichting:
Het komt nog wel eens voor dat een ontvanger is terug gestuurd die nog je abonnementsnummer heeft ingebakken, die vervolgens weer uitgeleverd is. Meestal wordt dit verwijderd maar het kan helaas wel eens fout gaan.

Als deze ontvanger nu bij iemand anders thuis staat kan dit de oorzaak zijn. :)

In mijn prive sfeer ken ik ook iemand die wel eens onterechte facturen heeft ontvangen. Dit kwam door familieleden die stiekem naar bepaalde "volwassen" content gingen kijken 😉 Wordt je natuurlijk ook niet blij van als je op de factuur kijkt.
Na een paar keer bellen met KPN had ik een werknemer aan de lijn die wel klantvriendelijk was en het probleem super heeft opgelost. Hartelijk dank hiervoor.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Piet, welkom op het forum! Fijn dat je telefonisch tot een oplossing bent gekomen 🙂
Reputatie 7
Badge +31
... ben toch benieuwd wat er nu aan de hand was.

Reageer